Hoi! Vanavond was de eerste les van de GG1. Omdat ik de enige was (de andere 5 waren er allemaal niet :w) mocht ik bij de C trainen. De trainster zei dat die oefeningen toch niet zo gek veel verschillen. Maarja, had ik nu dus een trainer en trainster

Eerst voor- en achterlangs. Dat vond ik niet zo mooi gaan, Kiera had meer aandacht voor het gras :w (dat was bevroren ofzow, en er lag dan wit op, net sneeuw

) Maarja, later was haar aandacht weer bij mij gelukkig

Toen kwam Hans (de trainer) langs om een hand te geven. Kiera bleef netjes zitten

Daarna volgen, dat ging super

Kiera had mooi haar koppie omhoog en lette goed op mij

Bij rechts en rechtsomkeert ff extra aandacht gevraagd en kleinere passen gemaakt, dat ging een paar keer heel erg goed

Ik kreeg van Hans zelf nog een complimentje dat Kiera zo mooi volgt, dat vond ik hartstikke leuk om te horen

Onder het volgen nog een paar keer de hond af, zitten en staan laten. Dat ging goed

Ik heb van de week het staan geoefend met de clicker, en ze doet het nu zonder hulp

En vanuit de af in de zit heb ik ook geoefend (eigenlijk alle drie de dingen door elkaar) en dat ging ook super
Daarna af & blijf, nog niet uit zicht (omdat ik dus in de C zat, die hadden dat nog niet gehad) dat ging goed.
Toen een carré lopen. Dat hebben we in de C nooit gedaan, dus dat ging niet geweldig. Kiera vond het maar raar :w Maarja, dat is een kwestie van vaker doen lijkt me
Daarna plaatssturen, dat ging goed

Ik moet alleen mijn handen op een plek houden met voorkomen en aan de voet, en heb de tip gekregen om aan de voet achterlangs te laten doen. Dus dat ga ik ff opnieuw aanleren binnenkort

Onder het wachten heb ik met Kiera het vasthouden van de dummy geoefend, ging hartstikke goed

Apporteren zelf ging niet zo super, Kiera ging rondjes rennen, en naar een andere hond, die stond ook wel heel dichtbij mij :w Maarja, ze ging wel voor me zitten met de dummy nog vast

Toen ff (moest weer wachten) gevolgd met dummy in de bek, hield ze de dummy mooi vast

!
Ik vond dit wel een leuke les, ging heel erg goed