blondie schreef: ↑16 apr 2021 13:31
Het leest gewoon heel mooi en vertrouwd, en gewoon weer deels een DH erbij in je roedel
ja, hij heeft ook echt wel een herder karakter dus wat dat betreft past het heel goed. Ik had zelf meer een (x)mechel gedacht als volgende hond, maar het komt zoals het komt
ranetje schreef: ↑16 apr 2021 15:52
Lijkt me een goed idee uit je beschrijving

Dus even de tekst onder je avatar aanpassen?
haha, ja en een nieuwe foto, maar ik krijg ze er nog niet eens alle 4 fatsoenlijk op, laat staan 5. en ik ben ook al niet handig met foto's bewerken
Caro. schreef: ↑16 apr 2021 17:37
Wat fijn als hij een definitief plekje bij jou zou kunnen krijgen!
Geweldige aanpak en genoeg ruimte en vrijheid voor hem om tot rust te komen, top!
(en hij ziet er trouwens prachtig uit, hele mooie hond)
dankjewel! Hij is ook heel mooi, al vind ik die pluizige vacht wel een nachtmerrie

. Als hij blijft, ga ik ook maar eens zo'n badjas aanschaffen
maart schreef: ↑16 apr 2021 19:23
Wat een leuk verhaal om te lezen, hopelijk volgen er nog jarenlange updates
Lothian schreef: ↑16 apr 2021 21:38
Wat mooi om te lezen! Het lijkt me heel moeilijk om voor zo'n hond een goede plek te vinden. Zou super zijn als hij bij jullie mag blijven.
dankjulliewel!
Over een week komt de eigenaar hier en dan zullen we er wel definitief een ei over gaan leggen. Het is inderdaad geen hond waar mensen voor in de rij staan, maar hij past hier wonderlijk goed. Ik heb zeker 20 opvangers gehad, en altijd gezegd als de perfecte hond er bij zit, mag ie blijven. Er zaten zeker hele geweldige honden bij, maar er was altijd wel een goede reden ze toch ergens anders te plaatsen. Bij hem zie ik eigenlijk geen reden

, da's toch wel heel byzonder!
Gisteravond kroop hij direct bij ons op de bank toen wij ons er gingen installeren. Al zo vanzelfsprekend

En vanochtend wilde hij er ook ineens bij. 4 honden op een niet zo heel erg grote bank (Kailen wil nooit op de bank), maar waar een wil is ...

Hij liet zich ook al even borstelen en vindt het heerlijk; hij kwam er zelf bijstaan toen ik Mara deed

. Van angst is al haast niks meer te merken, hij heeft zich helemaal over gegeven. Haast niet voor te stellen dat dit diezelfde hond is die 2 weken geleden nog hard voor ons weg rende!