Iedereen weer bedankt voor de sterkte wensen en duimen!
We hebben Charlie net overgebracht naar de spoedkliniek. Ik baal nu wel dat ik daar niet gelijk heen ben gegaan maar zij zijn zo verschrikkelijk duur
Toen we bij de balie mijn gegevens stonden door te nemen kwam er weer een enorme lading bloed uit
Voor nu krijgt ze vocht, vocht, vocht en als het nodig is pijnstilling. Er is wat bloed afgenomen om wat waardes te bepalen en extra wordt ook de cortisolwaarde gemeten. Dit ivm met de vage klachten eerder dit jaar. De dierenarts wil daarmee ziekte van Addison uitsluiten. Als haar cortisol hoog is dan is dat het niet maar mocht het laag zijn is er een kans dat het dat is. Voor nu verwachten ze toch de acute maagdarminfectie (hemorragische gastro-enteritis). Ik word vanavond nog gebeld voor de uitslagen van het bloedonderzoek.
Pff, ik ben versleten, ze voelt zich zo rot en houdt helemaal niet van vreemden. Als ze weer wat op krachten komt en ze is bang dan durft ze ook van zich af te bijten. Als ik erbij ben laat ze alles toe maar dat is nu gewoon niet mogelijk
De kans dat ze dit overleefd is gewoon groot maar het komt soms voor dat een hond hieraan overlijdt en dan ga ik weer zitten malen over die vage klachten dat als ze toch iets anders/onbekends onder de leden heeft en dat ze dus precies die ene hond is die er dood aan gaat. Ik heb er maar vertrouwen in dat ze in goede handen is, ze zijn 24 uur per dag open en er zijn dus altijd mensen aanwezig. De verwachting is dat ze zeker 3-4 dagen moet blijven. Mijn meisje
;