Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Sexier dan een eekhoorn

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Johnny Jones
Zeer actief
Aantal honden: 0

Sexier dan een eekhoorn

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Ernstig gemanipuleerd door de social media heb ik voor ongeveer 30 euro deze online training gekocht.
Voor Manipi ben ik op eigen terrein alles maar in het bos besta ik niet voor hem. Mijn dochter doet ook mee met Happy. Bij Happy komt de straathond boven als ze losloopt in het bos.
Je krijgt iedere dag online een filmpje met een spelletje voor die dag en een e-book. De oefeningen zullen niks nieuws zijn, maar ik hoop dat de opzet goed is voor de motivatie om iedere dag aan de gang te gaan. Ben benieuwd of het iets gaat opleveren.

Kent iemand het misschien?
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Re: Sexier dan een eekhoorn

Ongelezen bericht door fenneke »

Welke ?
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Ik krijg er constant reclames voor maar ken het niet.
Afbeelding
Johnny Jones
Zeer actief

fenneke schreef:Welke ?
Nu kan ik de advertentie van de 'sexier than a squirrel challenge' niet meer terugvinden, maar dit is hun facebookpagina.
https://www.facebook.com/pg/absolutedog ... e_internal
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Ohh is het een training. Ik snapte al niet wat het was, dacht een foto challenge ofzo :LOL:
Ben wel benieuwd. Voor hoeveel dagen krijg je dan oefeningen?
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Ja, met Elmo gevolgd :) Hartstikke leuk, ook bekende oefeningen in een ander jasje. Voor ons was het niet zo zeer nodig, maar heeft wel nog meer gebracht :)
Afbeelding
Persistence
Zeer actief

Hilde schreef:Ja, met Elmo gevolgd :) Hartstikke leuk, ook bekende oefeningen in een ander jasje. Voor ons was het niet zo zeer nodig, maar heeft wel nog meer gebracht :)
Zijn het dan oefeningen om meer aandacht van je hond te krijgen? Is dat waar de focus op ligt, gezien de naam ook?
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Cleva schreef:Sexy? Voor je hond?
Ik durf niet te vragen wat het doel van de training is. :80:
Het doel is een beter contact met je hond waardoor deze beter luistert en dat bereiken door spel.

Tom (de eigenaar van Absolute Dogs) is een ontzettend leuke en aardige vent, erg enthousiast en z’n enthousiasme is aanstekelijk (hij is naast trainer ook dierenarts en fitness trainer, ik heb mijn praktijkdagen in dezelfde trainingsgroep gedaan als hem was echt onwijs leuk om samen te werken)

Hij brengt niks nieuws, maar wel in zijn eigen jasje en met zijn enthousiasme. Ik denk dat daardoor mensen er ook echt wel wat aan hebben.
crutz
Zeer actief
Contacteer:

crutz
Zeer actief
Contacteer:

Barkley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spinone Italiano

Ongelezen bericht door Barkley »

Johnny Jones schreef:Ernstig gemanipuleerd door de social media heb ik voor ongeveer 30 euro deze online training gekocht.
Voor Manipi ben ik op eigen terrein alles maar in het bos besta ik niet voor hem. Mijn dochter doet ook mee met Happy. Bij Happy komt de straathond boven als ze losloopt in het bos.
Je krijgt iedere dag online een filmpje met een spelletje voor die dag en een e-book. De oefeningen zullen niks nieuws zijn, maar ik hoop dat de opzet goed is voor de motivatie om iedere dag aan de gang te gaan. Ben benieuwd of het iets gaat opleveren.

Kent iemand het misschien?
Ik zie het vaak voorbij komen en het lijkt me hartstikke leuk! Maar de 30 euro houdt me dan weer tegen terwijl het helemaal niet zo veel is
Johnny Jones
Zeer actief

Persistence schreef:Ohh is het een training. Ik snapte al niet wat het was, dacht een foto challenge ofzo :LOL:
Ben wel benieuwd. Voor hoeveel dagen krijg je dan oefeningen?
Voor 25 dagen
crutz schreef:
Cleva schreef:Sexy? Voor je hond?
Ik durf niet te vragen wat het doel van de training is. :80:
Het doel is een beter contact met je hond waardoor deze beter luistert en dat bereiken door spel.

Tom (de eigenaar van Absolute Dogs) is een ontzettend leuke en aardige vent, erg enthousiast en z’n enthousiasme is aanstekelijk (hij is naast trainer ook dierenarts en fitness trainer, ik heb mijn praktijkdagen in dezelfde trainingsgroep gedaan als hem was echt onwijs leuk om samen te werken)

Hij brengt niks nieuws, maar wel in zijn eigen jasje en met zijn enthousiasme. Ik denk dat daardoor mensen er ook echt wel wat aan hebben.
Wat leuk dat jij hem kent en positief bent, dat geeft vertrouwen! Dat enthousiasme is nogal aanwezig.. ik denk dat voor mij het traject, of de structuur het beste werkt, iedere dag een kort filmpje, eventjes spelen, niet te ingewikkeld maar vooral leuk.
Hilde schreef:Ja, met Elmo gevolgd :) Hartstikke leuk, ook bekende oefeningen in een ander jasje. Voor ons was het niet zo zeer nodig, maar heeft wel nog meer gebracht :)
Wat leuk! Hopelijk brengt het ons ook wat!

We zijn met de eerste dag begonnen. Manipi krijgt zijn voer niet meer uit zijn voerbak, we doen spelletjes met zijn voer.
Het begin is simpel, voertjes over de grond laten rollen, voertjes vangen (of niet), voertje volgen. Wat mij opviel, en wat ik soms ook al bij de cursus merkte, is dat Manipi het soms spannend vind om mijn hand met snoepje te volgen. Dat doe ik nu maar een piepklein stukje en dan gooi ik het een stukje weg. Of ik leg het steeds op de grond en laat hem zo een 'route' volgen. Hopelijk raakt hij zo deze spanning kwijt.
De focus moet vooral liggen op wat goed gaat en we vonden het in ieder geval allebei leuk!
natalie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door natalie »

Ik heb het ongeveer tegelijkertijd met Hilde aangeschaft (in maart) en ben pas bij dag 17, oeps!
Maar goed, het blijft voor altijd toegankelijk en het biedt weer wat nieuwe inspiratie. Binnenkort maar weer eens oppakken en ermee verder gaan.

Op z’n Hollands klinkt de cursus trouwens niet echt overtuigend :LOL:
Linx
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chinese Crested
Middenslag Poedel
Mechelaar
Hollandse Herder
Golden Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linx »

Tom en Lauren doen dit echt fantastisch, die twee hebben een schijnbaar eindeloze energie, die ze ook echt goed kunnen overbrengen! :cheer: :LOL: Wij zijn al heel erg lang lid van de Academy, dus voor ons waren de spelletjes op zichzelf niet nieuw. Maar we vonden het toch ook wel weer heel leuk om te volgen, en om cursisten tijdens de periode dat we stil lagen door COVID19 iets te kunnen laten doen wat heel leuk is, maar ook heel nuttig! De meeste mensen hebben op enig moment tijdens de cursus ook laten weten dat ze echt verschil merkten en dat ze het zo leuk vonden, de één al na een paar dagen, de ander wat later, maar toch. :D
:I: Luca, Amy*, Sora, Linx*, Lea, Jayden, Hayley, Killian*, Mason en Hype :I:
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

Johnny Jones schreef:Wat mij opviel, en wat ik soms ook al bij de cursus merkte, is dat Manipi het soms spannend vind om mijn hand met snoepje te volgen. Dat doe ik nu maar een piepklein stukje en dan gooi ik het een stukje weg. Of ik leg het steeds op de grond en laat hem zo een 'route' volgen. Hopelijk raakt hij zo deze spanning kwijt
Hoeveel honden hebben niet aan tik gehad toen ze iets uit iemands handen wilden pakken. Ik kan ook heel erg gerust eten en mijn eten ook gewoon neerzetten bij de honden. Zolang ik in de buurt ben talen ze er niet naar. Dat durven ze niet. Guus grist zo hard en snel snoep uit je vingers dat ik dat meestal gooi. Hij pakt vaak hand of vinger mee wat hartstikke pijn doet en ik heb geen zin in oefenen om het kalm te doen. Bas pakt het over alsof het een hamster is die ze aanneemt. Super bescheiden. Heel veel honden die het niet gewend waren snoep te krijgen uit de hand vinden dit lastig en raar. Immers, honden moeten het niet proberen bij elkaar.
Afbeelding
Johnny Jones
Zeer actief

laeken schreef:
Johnny Jones schreef:Wat mij opviel, en wat ik soms ook al bij de cursus merkte, is dat Manipi het soms spannend vind om mijn hand met snoepje te volgen. Dat doe ik nu maar een piepklein stukje en dan gooi ik het een stukje weg. Of ik leg het steeds op de grond en laat hem zo een 'route' volgen. Hopelijk raakt hij zo deze spanning kwijt
Hoeveel honden hebben niet aan tik gehad toen ze iets uit iemands handen wilden pakken. Ik kan ook heel erg gerust eten en mijn eten ook gewoon neerzetten bij de honden. Zolang ik in de buurt ben talen ze er niet naar. Dat durven ze niet. Guus grist zo hard en snel snoep uit je vingers dat ik dat meestal gooi. Hij pakt vaak hand of vinger mee wat hartstikke pijn doet en ik heb geen zin in oefenen om het kalm te doen. Bas pakt het over alsof het een hamster is die ze aanneemt. Super bescheiden. Heel veel honden die het niet gewend waren snoep te krijgen uit de hand vinden dit lastig en raar. Immers, honden moeten het niet proberen bij elkaar.
Lief van Bas, zo deed Noa het vroeger ook.
Eigenlijk nooit zo bij stilgestaan, maar je hebt natuurlijk gelijk. Manipi durft het wel te pakken, maar de hand volgen is een stap te ver. Hij is een heel erg zacht hondje. Hij kan superenthousiast zijn, maar bij het minste geringste duikt hij in elkaar, ook als de andere honden een beetje lelijk tegen hem doen.
GoldenGizmo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door GoldenGizmo »

Ik ben er nog niet aan begonnen, maar ik zit nu al een paar maanden te twijfelen om het toch gewoon te doen. Wel heb ik al een paar van hun gratis e-books gelezen, ben ik hun podcast aan het luisteren (heet ook 'sexier than a squirrel'), en heb ik onlangs zijn boek 'how to be a concept trainer' gekocht. Eigenlijk moet ik die uitdaging dus ook maar gewoon gaan doen.
GoldenGizmo
Zeer actief

Ik kom trouwens net de reclame weer tegen op Facebook:

Hugootje
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door Hugootje »

Ik doe ook de cursus Sexier than a squirrel, maar ik volg daar ook andere trainingen haha. Ik vind het geweldig.
Momenteel doe ik de games met mijn chihuahuamix, maar ik ga morgen mijn BC pup ophalen, dus die gaat dit ook volgen. :cheer:
Ties & Teun
Hugo 23-04-2015 † 04-08-2020
Dirkje 01-08-2018 † 16-12-2021
natalie
Zeer actief

Ik heb nu de STAS, 21 days, Triple F en Grit. Ik ben voorlopig ook niet van plan er meer bij te kopen, dus ik kan je niet helpen met extra screenshots ;-) Als je de Training Academy al hebt, kun je volgens mij ook een hele tijd vooruit. Het voordeel van de badges is dat er meer structuur in zit (je wordt stap voor stap op weg geholpen) maar de meeste spellen zijn ook te raadplegen via de Academy. Voor mij was dat een reden om Training Academy voorlopig weer op te zeggen. Ik hoef de spellen niet dubbel te hebben, ik wil eerst met die badges aan de slag.
natalie
Zeer actief

Klopt, die twee badges verdwijnen dan. Ik heb het ook vier maanden gehouden hoor :) Alles grondig doorgespit en de STL van afgelopen jaren bekeken. Maar ik ben er al wel achter dat een '25 dagen challenge' bij mij minstens twee keer zo lang duurt :schrik: :LOL: dus voorlopig heb ik meer dan genoeg te doen.
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

Wat een namen allemaal voor die trainingen. :LOL: Vet onduidelijk.
Maar, zijn de cursussen alleen in het engels?
natalie
Zeer actief

sjm schreef: 29 nov 2020 21:06 Wat een namen allemaal voor die trainingen. :LOL: Vet onduidelijk.
Maar, zijn de cursussen alleen in het engels?
Het is een Engels duo ;) Dus ja, de cursussen zijn in het Engels. En die gekke namen zijn vaak afkortingen ergens van, dat wordt wel duidelijk op het moment dat je de beschrijving per cursus leest.
Dazwa84
Actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Dazwa84 »

ik zit er ook al een tijd naar te kijken (al paar maanden, nog voordat Ted hier kwam wonen). Welke cursus zou leuk zijn voor een zéér vocale Corgi pup van 13 weken? Heel leergierig hondje, waar ik het best veel blaffen zou willen 'begeleiden', of althans, niet per ongeluk extra wil stimuleren :)

Ik dacht aan asbolute puppy omdat het natuurlijk nog een pup is, maar wellicht zijn de andere trainingen ook gewoon geschikt voor haar.. Ze vond het beginnende hersenwerk (gericht op pups) ter afsluiting van de puptraining ontzettend leuk.
Persistence
Zeer actief

IK HOU NIET ZO VAN EEN SCHREEUWERIGE WEBSITE met amaaaaaaazing dog tricks maar als jullie er zo enthousiast over zijn...
Ik kan trouwens alleen de eekhoorn challenge vinden en niet al die kreten die jullie roepen... waar moet ik dan kijken?
Dazwa84
Actief

Persistence schreef: 30 nov 2020 22:41 IK HOU NIET ZO VAN EEN SCHREEUWERIGE WEBSITE met amaaaaaaazing dog tricks maar als jullie er zo enthousiast over zijn...
Ik kan trouwens alleen de eekhoorn challenge vinden en niet al die kreten die jullie roepen... waar moet ik dan kijken?
https://absolutedogs.samcart.com/produc ... challenge/
Persistence
Zeer actief

Dazwa84 schreef: 30 nov 2020 22:55
Persistence schreef: 30 nov 2020 22:41 IK HOU NIET ZO VAN EEN SCHREEUWERIGE WEBSITE met amaaaaaaazing dog tricks maar als jullie er zo enthousiast over zijn...
https://absolutedogs.samcart.com/produc ... challenge/
Thanks, maar das juist de squirrel challenge... ik vroeg juist om die andere trainingen :wink:
Dazwa84
Actief

Oh sorry, verkeerd gelezen. Ik kon juist de challenge niet vinden :)

Onder store: https://absolute-dogs.com/pages/solutions
Toppie
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): 2 herder mixen en een labrador mix

Ongelezen bericht door Toppie »

Ik zou graag een game kopen maar zoals ik zie gaat het alleen met creditcard, of is er nog een andere manier? Aangezien ik geen creditcard heb.
GoldenGizmo
Zeer actief

Toppie schreef: 15 dec 2020 13:17 Ik zou graag een game kopen maar zoals ik zie gaat het alleen met creditcard, of is er nog een andere manier? Aangezien ik geen creditcard heb.
Volgens mij kun je ook met Paypal betalen.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”