Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Olde grieze

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising
Aantal honden: 2

Olde grieze

Ongelezen bericht door GrethavW »

Het was te warm voor hem om mee te gaan op de grote wandeling.
Dan daarna maar lekker even alleen mee op een korte snuffel route en even afkoelen in het water.
Weer helemaal blij.

Soms vind ik het wel lastig om Tux alleen mee te nemen.
Vanmorgen stond ik bij de kapstok om mijn jas te pakken. Daar hangt ook Bronco's tuig.
Hij stond als een staande hond met zijn neus op zijn tuig gericht en alleen zijn ogen ging van zijn tuig naar mij en terug. Continue, zo sneu.
Natuurlijk heb ik het later goed gemaakt, maar dat kun je ze helaas niet duidelijk maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan hebben we nog dit. :LOL:
Het hoge gras was gemaaid, dikke pret.

Laatst gewijzigd door GrethavW op 26 sep 2020 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
GrethavW
Zeer actief
Kruising

Re: Olde grieze

Hij is 8, dus nog niet extreem oud.
Een paar weken geleden leek het ineens heel erg hard te gaan, geen energie en futloos.
Maar nu is hij weer vrolijk en blij. Waarschijnlijk toch erg veel last van de hitte, daar kan hij enorm slecht tegen.
Afbeelding
Nikki90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Ah, dat zou mij ook heel lastig lijken inderdaad :(: Gelukkig is de warmte bijna voorbij! :cheer:

Ik moest heel hard lachen om Tux :LOL: :lol1:
GrethavW
Zeer actief
Kruising

Nikki90 schreef:Ah, dat zou mij ook heel lastig lijken inderdaad :(: Gelukkig is de warmte bijna voorbij! :cheer:
Gelukkig wel ja. Maar ik neem ze sowieso regelmatig apart mee. Vind dat wel belangrijk. Bronco heeft niet het eeuwige leven en ik wil dat Tux ook alleen thuis kan blijven. Dat vond ze in het begin enorm lastig.
En ik ga met haar ook naar losloopgebieden, zodat ze normaal doet tegen andere honden. En daar kom ik met Bronco natuurlijk niet.
Nikki90 schreef: Ik moest heel hard lachen om Tux :LOL: :lol1:
Ik ook! :LOL:
Iedere keer weer. (en ze doet het bijna altijd)
Afbeelding
Fabiola17
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix

Ongelezen bericht door Fabiola17 »

Die Tux, hilarisch! :I:
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Leve mooie man, Ik vind hem prachtig, de lieverd en ik herken het gevoel, ik heb dat met Zuurtje, ze wil graag, mee, maar na een kilometer blijft ze achter en dus ga ik regelmatig met de jongetjes apart lopen, het is niet anders .. met haar doe ik dan weer de korte stukjes 1 op 1.. en zijn houd natuurlijk niet meer van andere honden dus dat vereist ook wel een andere route
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Die Tux haha, hier ook eentje met die springveren, zo grappig om te zien. Doet hij het ook door hoog gras?

8 jaar is nog zo heel oud, ook niet piepjong natuurlijk. Nu Vic zelf ook bijna 8 is valt het me op hoeveel verschil er op die leeftijd in honden kan zitten, laatst met kamperen een ontzettend energieke herder van 8 en op cursus een boxer van 8 die nauwelijks meer vooruit te branden is.
kloesje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door kloesje »

Hij geniet vast dubbel en dwars van de 1 op 1 wandelingen.
Ik geef de thuisblijver vaak wat lekkers door het huis gestrooid, zodat die bezig is en ook op een leuke manier thuis blijft :)

En wat is Tux toch een heerlijk hondje!
Binnenkort weer eens daten? Kunnen ze samen racen :)
Afbeelding
GrethavW
Zeer actief
Kruising

S@ndr@ schreef:Leve mooie man, Ik vind hem prachtig, de lieverd en ik herken het gevoel, ik heb dat met Zuurtje, ze wil graag, mee, maar na een kilometer blijft ze achter en dus ga ik regelmatig met de jongetjes apart lopen, het is niet anders .. met haar doe ik dan weer de korte stukjes 1 op 1.. en zijn houd natuurlijk niet meer van andere honden dus dat vereist ook wel een andere route
Dank je wel. Het is ook echt een hele bijzondere hond voor mij, waar ik een hele speciale band mee heb. Dat maakt ook dat het soms voelt alsof ik hem in de steek laat. Wat natuurlijk niet zo is.
Aan de andere kant geniet ik ook zo van het ongecompliceerde wandelen met Tux. Dat is zo relaxt, dat ben ik al jaren niet meer gewend. Zo dubbel.
Ik weet dat ze beiden niets tekort komen.
Persistence schreef:Die Tux haha, hier ook eentje met die springveren, zo grappig om te zien. Doet hij het ook door hoog gras?

8 jaar is nog zo heel oud, ook niet piepjong natuurlijk. Nu Vic zelf ook bijna 8 is valt het me op hoeveel verschil er op die leeftijd in honden kan zitten, laatst met kamperen een ontzettend energieke herder van 8 en op cursus een boxer van 8 die nauwelijks meer vooruit te branden is.
Ze springt inderdaad ook zo door het hoge gras. Daar vind ik het ook logischer. Maar het is altijd mega grappig.
Bij Bronco is het het laatste jaar heel verschillend. Het ene moment bruist hij weer van de energie en op het andere moment denk ik dat het wel eens binnen afzienbare tijd afgelopen kan zijn.
kloesje schreef:Hij geniet vast dubbel en dwars van de 1 op 1 wandelingen.
Ik geef de thuisblijver vaak wat lekkers door het huis gestrooid, zodat die bezig is en ook op een leuke manier thuis blijft :)

En wat is Tux toch een heerlijk hondje!
Binnenkort weer eens daten? Kunnen ze samen racen :)
Daar geniet hij 100% van. Dat blij gezicht als hij met me mee mag :I:

Lijkt me heel gezellig om weer af te spreken! Ze zijn lekker aan elkaar gewaagd :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”