Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mee-eters ?
Moderator: moderatorteam
- georges
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher
- Aantal honden: 2
Mee-eters ?
Sinds een tijdje vind ik bij Georges regelmatig zwarte “korstjes”, die wat op mee-eters lijken. Als ik er op druk komt er soms wat uit, soms is het ook echt enkel een oppervlakkig korstje. Vaak zitten ze wel op een klein bultje. Niet meteen iets om mee naar de DA te gaan lijkt me, maar ik zou hem er wel graag vanaf helpen.
Iemand een idee ? Of nog beter, een oplossing ? Als er liefhebbers zijn wil ik er ook wel een fotootje van maken, haha.
(Georges eet KVV van Kivo momenteel, maar had hier daarvoor ook al last van. Af en toe krijgt hij brokken van Edgard & Cooper)
Iemand een idee ? Of nog beter, een oplossing ? Als er liefhebbers zijn wil ik er ook wel een fotootje van maken, haha.
(Georges eet KVV van Kivo momenteel, maar had hier daarvoor ook al last van. Af en toe krijgt hij brokken van Edgard & Cooper)
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Re: Mee-eters ?
Lily had ze een tijdje geleden ook op haar buik. Dat was tegen het eind van haar schijnzwangerschap en ze krabde ook meer aan haar buik dan normaal. Ze zijn vanzelf weggegaan.
- georges
- Zeer actief
Ik denk niet dat Georges last heeft van een schijnzwangerschapAlfilillo schreef:Lily had ze een tijdje geleden ook op haar buik. Dat was tegen het eind van haar schijnzwangerschap en ze krabde ook meer aan haar buik dan normaal. Ze zijn vanzelf weggegaan.

Ik wilde er eerst ook niets aan doen, maar hij heeft ze nu echt al een tijdje en ze lijken niet vanzelf weg te gaan...
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- georges
- Zeer actief
Oh ! Daar had ik nog nooit van gehoord. Zou heel goed kunnen. Misschien toch maar even langs de DA dan...runninggirl schreef:Is het misschien krentebaard?
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Hoe oud is hij nu?
Zitten die "pukkeltjes" op zijn buik?
Een paar van mijn honden hadden dat als pup/puber.
Dat werd beschouwd als een soort van "jeugdpuistjes" en die gaan vanzelf weer weg.
Alleen opletten dat er door krabben niets gaat ontsteken.
Dus schoonhouden.
Dat werd beschouwd als een soort van "jeugdpuistjes" en die gaan vanzelf weer weg.
Dus schoonhouden.
- georges
- Zeer actief
Hij is er nu 3 (sinds eind mei). Ze zitten inderdaad vooral op zijn buik, met name rond zijn penis en op de “blote” delen (waar hij dus heel weinig of geen haar heeft. Af en toe vind ik ook wel eens eentje in zijn oorranetje schreef:Hoe oud is hij nu?
Dus schoonhouden.

Voor jeugdpuistjes lijkt hij mij al wat te oud ?
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Ja lijkt me ookgeorges schreef:Hij is er nu 3 (sinds eind mei). Ze zitten inderdaad vooral op zijn buik, met name rond zijn penis en op de “blote” delen (waar hij dus heel weinig of geen haar heeft. Af en toe vind ik ook wel eens eentje in zijn oorranetje schreef:Hoe oud is hij nu?
Dus schoonhouden.![]()
Voor jeugdpuistjes lijkt hij mij al wat te oud ?

- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
krentenbaard lijkt niet in de verste verte op pukkeltjes.georges schreef:Oh ! Daar had ik nog nooit van gehoord. Zou heel goed kunnen. Misschien toch maar even langs de DA dan...runninggirl schreef:Is het misschien krentebaard?
Dat breid zich ook heel snel uit en als baasje er telkens aan zit dan heb je dat zelf ook binnen no time.
Het is namelijk enorm besmettelijk en je kan er geen weerstand tegen opbouwen.
Krentenbaard begint met kleine korstjes en jeuk en binnen een week is het al een flinke plek en heeft het zich al ruim vermenigvuldigd.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.