Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Donner in scene gezet

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Doyaquba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Donner in scene gezet

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Eindelijk bliksem bij m'n dondertje :lol1: gemaakt door de eigenaar van z'n vader.

Afbeelding

En de originele foto, de pup is eraf :(: het wordt al een kerel. Alleen de spiermassa nog...heeft een klap gehad van die grote ontsteking helaas. Dus weer opnieuw langzaam beginnen met fietsen e.d.

Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Re: Donner in scene gezet

Ongelezen bericht door crutz »

11 dagen jonger dan mijn meisje zie ik. Nog echt wel een jonge hond dus ;) spieren en volwassenheid komt wel
Doyaquba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Donner in scene gezet

Ongelezen bericht door Doyaquba »

crutz schreef:11 dagen jonger dan mijn meisje zie ik. Nog echt wel een jonge hond dus ;) spieren en volwassenheid komt wel
Ja zeker een jonge hond, hij heeft nog meer dan een jaar de tijd om volwassen te worden :D maar ik zag net wat spierontwikkeling komen en toen werd hij ziek, dus dat is wel jammer, conditie is ook een stuk minder.Maar goed het herstel is zo goed als gedaan en we zijn weer begonnen met wat trainen, dus komt wel. Vanochtend eerste rondje op de fiets weer gedaan, 10 minuten en 2 km, maar goed, we moeten ergens weer beginnen.

Soms zie je op shows boxers van krap een jaar die eruit zien als 2-3 jarigen, dat vind ik dan ook weer bijzonder...dus nee ik geef hem die jaren gewoon, maar ik hoop wel op wat meer breedte :lol1:
Hij blijft wel een onderdeurtje :LOL: komt geen hoogte meer bij.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”