De titel van dit topic vat het al wel aardig samen.
Vrijdag 21-8 heb ik savonds een afspraak in Monster, mét Habibi.
Ik vermoed rond 21.30 klaar te zijn.
Het is voor mij anderhalf uur rijden, dus ik blijf het liefste in die omgeving overnachten, en dan mogelijk 's ochtends nog even kort het strand op.
Wie weet een handige plek.
Luxe totaal niet nodig, gewoon een geen gedoe plekis goed zat.
Maar dus wél nu in deze Corona tijd veilig en daarnaartoe dus mét hond.
Wie heeft er briljante ideeën.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tips overnachting omgeving Monster 21-8 met 1 hond
Moderator: moderatorteam
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
Re: Tips overnachting omgeving Monster 21-8 met 1 hond
Wil je kamperen? Er zijn aan die kust helaas niet zoveel campings en degene die er zit laat geen honden toe.
Je kunt eens kijken bij Vakantiepark Kijkduin. Dat ligt aan hetzelfde (mooiste!) strand, Monster is vanaf daar ongeveer een kwartier rijden met de auto.
Anders kun je kijken naar 's-Gravenzande . Ik weet ook een camping aan het bos daar, maar dat ligt dan wel weer verder van Monster. En de camping die ze daar aan het strand hebben laat weer geen honden toe.
Of dit hotel in Ter Heijde. Ter Heijde is 1 straat groot en ligt eigenlijk ín Monster. Honden zijn toegestaan en het hotel staat óp de strandopgang. https://www.hotelelzenduin.nl/nl/viervoeter
Je kunt eens kijken bij Vakantiepark Kijkduin. Dat ligt aan hetzelfde (mooiste!) strand, Monster is vanaf daar ongeveer een kwartier rijden met de auto.
Anders kun je kijken naar 's-Gravenzande . Ik weet ook een camping aan het bos daar, maar dat ligt dan wel weer verder van Monster. En de camping die ze daar aan het strand hebben laat weer geen honden toe.
Of dit hotel in Ter Heijde. Ter Heijde is 1 straat groot en ligt eigenlijk ín Monster. Honden zijn toegestaan en het hotel staat óp de strandopgang. https://www.hotelelzenduin.nl/nl/viervoeter
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Re: Tips overnachting omgeving Monster 21-8 met 1 hond
Manuma schreef:Wil je kamperen? Er zijn aan die kust helaas niet zoveel campings en degene die er zit laat geen honden toe.
Kamperen kan, bed&breakfast kan, niet te duur hotel ook prima.
Vakantiepark kijkduin ben ik ooit al eens 2 nachten geweest. Als ik niets anders heb prima, maar voor mij is het daar wel heulllll erg massaal allemaal.
Kijkduin ken ik verder erg goed, ik kom daar normaal gesproken zo'n 6 x per jaar. (afgelopen jaar vanwege corona en eigen medische sores wat minder, maar dat gaat wel weer terug komen denk ik)
#gaat 's Gravenzande en Ter Heijde checken! Thanx!