Moderator: moderatorteam
Nee, er gaan er 2 naar een hele goede vriend van mij die heel veel slangen heeft. En er is er nog eentje besproken.mosquito1980 schreef:Mooi![]()
Blijven ze allemaal bij jou?
Zo groot zijn ze nog niet hoor. Schoenvetertjes zijn het.fenneke schreef:Ze lijken al zo groot. Hoelang groeien slangen door maw wanneer zijn ze volwassen?
Dit zijn Rode Rattenslangen (Pantherophis guttatus)Persistence schreef:Wat veel verschil in kleur zeg! Wat voor slangen zijn dit?
En ik vind het zo leuk dat jullie er eentje willenGimmick schreef:Oh ik vind ze geweldig..
Volgende week terrarium shoppen
Apart dier, ik heb geen idee welke soort dit is. Had de foto's nog even laten zien aan een goede vriend van mij die heel veel van slangen weet, maar die wist het ook niet.mosquito1980 schreef:Mooi zijn ze![]()
Ik heb er vorige week 1 op de foto gezet (was helaas dood) had een mooi hoofd
Was best een grote, de "staart" was opgegeten maar het stuk wat je hier ziet was 1,2 meter
Zo eentje met rood/bruin lijkt me wel wat voor jou.Crescent schreef:Ik vind ze zo mooi! Zit stiekem in te lezen op korenslangen en terraria...
Ha, ik ook. Maar ben al tot de conclusie gekomen dat ik het teveel werk vind.Crescent schreef:Ik vind ze zo mooi! Zit stiekem in te lezen op korenslangen en terraria...
volgens de experten hier is het een Olive Gras snake (Psammophis Mossambicus)GrethavW schreef:En ik vind het zo leuk dat jullie er eentje willenGimmick schreef:Oh ik vind ze geweldig..
Volgende week terrarium shoppen![]()
Apart dier, ik heb geen idee welke soort dit is. Had de foto's nog even laten zien aan een goede vriend van mij die heel veel van slangen weet, maar die wist het ook niet.mosquito1980 schreef:Mooi zijn ze![]()
Ik heb er vorige week 1 op de foto gezet (was helaas dood) had een mooi hoofd
Was best een grote, de "staart" was opgegeten maar het stuk wat je hier ziet was 1,2 meter
Dat zijn dieren die gedumpt zijn of ontsnapt omdat mensen hun terrarium niet goed op orde hebben.stoffeltje schreef:Mooie dieren maar bezint eer ge begint! hoor de laatste tijd veel te vaak dat ze gevonden worden in de vrije natuur en tja...het zijn exoten dus die horen daar niet!
Teveel werk??Persistence schreef:Ha, ik ook. Maar ben al tot de conclusie gekomen dat ik het teveel werk vind.Crescent schreef:Ik vind ze zo mooi! Zit stiekem in te lezen op korenslangen en terraria...
Het gebeurt zelden dat mensen hun mannelijke slang uitlenen. De meesten zijn veel te bang om eventuele ziektes of mijten naar hun eigen slangen te halen.dagmar88 schreef:Hoe werkt dat nou? Kun je een dekslang zoeken, of moet je zelf vrouwen en een man hebben?
Ja, ze komen uit 1 legsel. Beide ouders hadden verschillende morphs in hun genen. Dat maakt het wel erg leuk.Lothian schreef:komen al die verschillende kleuren nou uit éen legsel? Dat vind ik toch wel heel bijzonder. Zitten er nog (gezondheids) gevolgen aan bepaalde kleuren of maakt dat bij deze slangen niet zo uit?