Wat een hoop reacties! Leuk!!
Jion schreef:Dat ziet er wel echt heerlijk uit.
Is zo'n ding stabieler, of minder stabiel dan een kano?
Als je erop zit of op je knieën absoluut stabieler. Staand absoluut niet.

(ik heb alleen referentie met een 2-persoons canadese kano)
sirene schreef:Heerlijk hè?! Echt genieten zo samen.
Met al die eigen sups op het HF kunnen we wel een HF suptocht doen.
Als je een keer de biesbosch wil zien, met of zonder bevers geef je maar een gil.
Oh, dat is een leuk idee!! Ik ga deze week even een topic openen
Luna87 schreef:Leuk! Ik heb gisteren een supboard gekocht. Gisteren even geprobeerd, maar ik moet nog wel even wat oefenen

Wel al een stukje kunnen staan, inclusief vreselijk trillende benen en een mooie achterwaartse duik in het water. Op de knieën of gewoon zittend ging een stuk beter, zelfs met een hond van 30 kilo erbij.
Vito vind het in ieder geval héél erg leuk dus daar gaan we nog een hoop plezier aan beleven

Wat leuk!!
Welk board heb je gekocht?
En dat wiebelen als je staat, dat heb ik ook hoor. Ik heb gister in die 3 uur in totaal maar een kwartiertje zoiets gestaan. Het kost me veel energie en ik vind zitten wel een stuk ontspannender.
malinois schreef:Super, het is dat een beetje board (waar je met hond op kan) zo gillend duur zijn anders...

Wat noem jij gillend duur? Ik heb mijn board voor 375 gekocht. Geen kattenpis, absoluut niet, maar voor wat je er voor krijgt en de verdachte levensduur vind ik het meevallen.
Fabiola17 schreef:Je moet maar durven

.
Waarom niet? Ik kan zwemmen en Lou kan zwemmen. En ik weet nu dat het zelfs goed komt als ik in het water flikker en Lou's heupgordel om m'n nek gedraaid heb zitten. (geen idee hoe, maar het gebeurde

)
duitse herder schreef:Wat leuk om te zien! Durf je ook te staan? Ik heb 2x met Perry op een sup gezeten maar die wiebelt alle kanten op. En laat zich het liefst in het water vallen....

i

Durven wel. Lou zit gelukkig gewoon stil. Alleen ik sta niet zo stabiel dus ik doe het niet te lang.