Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Sup hondje

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Sup hondje

Ongelezen bericht door Shibby »

Na 2 jaar workshops volgen heb ik nu dan toch een eigen supboard gekocht. :cheer:

Afgelopen zondag ging ik dan eerst even oefenen met opblazen in de woonkamer en daarna mocht Lou mee het board testen in de buurt van Roermond. (tip: probeer te voorkomen dat je zo'n board 2 keer in een paar uur op gaat blazen. Je spieren vinden dat echt niet leuk :blauwoog: )
Ik kan er wel zo van genieten hoe ze op het einde van dat board zit en gewoon heerlijk aan het relaxen is. :I:

Vanmorgen met een paar andere mensen gaan suppen op het kanaal bij Meijel. Een tocht van 3 uur en wederom volop genieten. Oké, tijdens die tocht voor het eerst vol in het water gesodemieterd wat misschien maar goed was ook. Ik weet nu in ieder geval dat ik zelf weer het board op kan klauteren en lou als eerste erop kan zetten. Ze vindt het suppen echt heel leuk en een beetje nat worden is ook nog prima. Maar volop moeten zwemmen... Ze was niet heel blij toen ze in het water lag. :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
S@ndr@
Zeer actief

Re: Sup hondje

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Cool, heerlijk om zo te zien :I:
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Wat genieten zeg.
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

O wat is dat leuk zeg :cheer: :cheer: heerlijk 's ochtends vroeg het water op, dat is genieten :ok:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Volgens mij geniet ze ervan :I:
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Heerlijk hè?! Echt genieten zo samen.
Met al die eigen sups op het HF kunnen we wel een HF suptocht doen.

Als je een keer de biesbosch wil zien, met of zonder bevers geef je maar een gil.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Luna87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Luna87 »

Leuk! Ik heb gisteren een supboard gekocht. Gisteren even geprobeerd, maar ik moet nog wel even wat oefenen :LOL: Wel al een stukje kunnen staan, inclusief vreselijk trillende benen en een mooie achterwaartse duik in het water. Op de knieën of gewoon zittend ging een stuk beter, zelfs met een hond van 30 kilo erbij.
Vito vind het in ieder geval héél erg leuk dus daar gaan we nog een hoop plezier aan beleven :cheer:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Super, het is dat een beetje board (waar je met hond op kan) zo gillend duur zijn anders... :(
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

Wat leuk
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Johnny Jones
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Supperleuk!! Ziet er echt heerlijk uit, je ziet Lou ook genieten! :I:
Geweldig om met dit weer te doen!
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

Wat leuk zeg!
Fabiola17
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix

Ongelezen bericht door Fabiola17 »

Je moet maar durven :schrik: .
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Cuddie_
Zeer actief
Mijn ras(sen): Petit Brabancon, Leonberger
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Cuddie_ »

Ziet er heel leuk uit, mooie foto's!
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Wat leuk om te zien! Durf je ook te staan? Ik heb 2x met Perry op een sup gezeten maar die wiebelt alle kanten op. En laat zich het liefst in het water vallen.... :roll: i
Afbeelding
Perry en Noah

Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Wat een hoop reacties! Leuk!! :I:
Jion schreef:Dat ziet er wel echt heerlijk uit. :I:

Is zo'n ding stabieler, of minder stabiel dan een kano?
Als je erop zit of op je knieën absoluut stabieler. Staand absoluut niet. :mrgreen: (ik heb alleen referentie met een 2-persoons canadese kano)
sirene schreef:Heerlijk hè?! Echt genieten zo samen.
Met al die eigen sups op het HF kunnen we wel een HF suptocht doen.

Als je een keer de biesbosch wil zien, met of zonder bevers geef je maar een gil.
Oh, dat is een leuk idee!! Ik ga deze week even een topic openen :cheer:
Luna87 schreef:Leuk! Ik heb gisteren een supboard gekocht. Gisteren even geprobeerd, maar ik moet nog wel even wat oefenen :LOL: Wel al een stukje kunnen staan, inclusief vreselijk trillende benen en een mooie achterwaartse duik in het water. Op de knieën of gewoon zittend ging een stuk beter, zelfs met een hond van 30 kilo erbij.
Vito vind het in ieder geval héél erg leuk dus daar gaan we nog een hoop plezier aan beleven :cheer:
Wat leuk!!
Welk board heb je gekocht?
En dat wiebelen als je staat, dat heb ik ook hoor. Ik heb gister in die 3 uur in totaal maar een kwartiertje zoiets gestaan. Het kost me veel energie en ik vind zitten wel een stuk ontspannender. :mrgreen:
malinois schreef:Super, het is dat een beetje board (waar je met hond op kan) zo gillend duur zijn anders... :(
Wat noem jij gillend duur? Ik heb mijn board voor 375 gekocht. Geen kattenpis, absoluut niet, maar voor wat je er voor krijgt en de verdachte levensduur vind ik het meevallen.
Fabiola17 schreef:Je moet maar durven :schrik: .
Waarom niet? Ik kan zwemmen en Lou kan zwemmen. En ik weet nu dat het zelfs goed komt als ik in het water flikker en Lou's heupgordel om m'n nek gedraaid heb zitten. (geen idee hoe, maar het gebeurde :80: )
duitse herder schreef:Wat leuk om te zien! Durf je ook te staan? Ik heb 2x met Perry op een sup gezeten maar die wiebelt alle kanten op. En laat zich het liefst in het water vallen.... :roll: i
Afbeelding
Durven wel. Lou zit gelukkig gewoon stil. Alleen ik sta niet zo stabiel dus ik doe het niet te lang. :mrgreen:

Afbeelding

:mrgreen:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

Wij beginnen eerst maar een zo :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
Luna87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Luna87 »

Shibby schreef:
Luna87 schreef:Leuk! Ik heb gisteren een supboard gekocht. Gisteren even geprobeerd, maar ik moet nog wel even wat oefenen :LOL: Wel al een stukje kunnen staan, inclusief vreselijk trillende benen en een mooie achterwaartse duik in het water. Op de knieën of gewoon zittend ging een stuk beter, zelfs met een hond van 30 kilo erbij.
Wat leuk!!
Welk board heb je gekocht?
En dat wiebelen als je staat, dat heb ik ook hoor. Ik heb gister in die 3 uur in totaal maar een kwartiertje zoiets gestaan. Het kost me veel energie en ik vind zitten wel een stuk ontspannender. :mrgreen:
Jij bent bij de Wakestore geweest denk ik? Jij hebt namelijk precies het board die ik wilde hebben omdat je daar ook een stoeltje bij kon kopen. Maar helaas waren ze echt nèt uitverkocht :( Er was nog wel een andere variant waar een stoeltje bij kon, maar dat was zo'n snelle en dat hoeft voor mij niet. Dus ik heb nu de stardupp level 2020. Geen stoeltje, maar eigenlijk is dat ook helemaal niet nodig heb ik gemerkt. Misschien koop ik nog wel een kajakpeddel.
Maar goed, vandaag 2 uur op het water geweest. Mijn vriend heeft het board van zijn zusje geleend en hij had Vito mee zodat ik rustig kon oefenen. En dat ging me eigenlijk best goed af :mrgreen: Lekker gewisseld tussen zitten en staan en het trillen was eigenlijk vrij snel over. Maar 2 keer in het water gelegen, maar dat was geheel vrijwillig, zó warm :LOL:
Vito is een natuurtalent, hij vond het echt prachtig :cheer: Tijdens de korte pauze is hij zelf weer vanaf de kant op het board gestapt en hoewel hij dat best spannend vond was het board te leuk om het niet te doen :engel:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”