Hij rent daar altijd als een dwaas rond, heel vrolijk en uitgelaten, en springt over hekken. Ik heb al gedacht dat hij mogelijk met het onderste stuk van de voorpoot het hek aangetikt kon hebben.
We hebben het eerst even aangekeken omdat het na de eerste dag wat beter leek te gaan. Hij mankte heel wisselend. Soms vrijwel niet te zien en soms stond hij me aan te kijken met zijn poot omhoog.
Ik moet er ook bij zeggen dat het een husky is en mijn ervaring is dat ze niet zo'n hoge pijndrempel hebben. Dus ik was niet direct gealarmeerd wat ik met Shira wel zou zijn. Hij heeft toen een pijnstiller gekregen die ik nog had, daarna ging het beter. Hij heeft verder alleen aangelijnde rondes gelopen hier in de buurt maar zelfs dan presteert hij het nog om rond te springen aan de lijn (van blijdschap) als hij andere honden ziet

Gisteren zijn we naar de d.a. geweest, die heeft de poot uitvoerig onderzocht door te duwen en trekken en het voetzooltje geinspecteerd. Ik dacht zelf afgelopen week een sneetje er in te hebben gezien en weet daar in eerste instantie de mankheid aan maar nu is dat sneetje niet meer te zien. Jack gaf pijn aan maar aan zijn goede poot ook. Dus daar werd ook niemand wijzer van.
Nu heeft hij Rimadyl, pijnstillend en ontstekingsremmend. En wanneer het vrijdag niet beter gaat dan moeten er foto's gemaakt worden. Is het verstandig om dan gelijk al ergens anders heen te gaan dan onze eigen dierenarts?