Maandag voelde ik ineens een flinke bult bij Zinzi, naast/onder haar tepel. Dinsdag dus naar de DA geweest en het blijkt een melkkliertumor te zijn

Woensdag word ze geopereerd en worden er vooraf longfoto’s gemaakt. Ik heb geen idee of zoiets erfelijk kan zijn, maar haar moeder is hier in dec aan overleden
Maar ongeluk komt nooit alleen zeggen ze, nou dat klopt!
Vannacht kwam Doran ineens op 3 poten aan strompelen, toen hij vlak bij me was begaven z’n achterpoten het ook

Vanmorgen meteen naar de DA geweest, hij heeft weer een flinke ontsteking in z’n linker elleboog en z’n heupen zitten ook vol artrose, daardoor heeft hij de kracht niet om op 3 poten te lopen. DA heeft contact gehad met het MCD om te vragen of hij weer een moderin spuit in zijn gewricht kon krijgen, maar dat kan niet omdat hij aan de trocoxil zit, dit gaat niet samen dat levert bijna zeker een maagbloeding op
Hij heeft nu tramadol en antibiotica gehad, vanmorgen al een prik tramadol, hij hoopt dat dit aanslaat aangezien de ontsteking zo idioot snel is op komen zetten. Het zou binnen 4 dagen duidelijke verlichting moeten geven, zo niet kunnen ze niks meer voor hem doen
We kunnen dus wel dubbele duimen gebruiken
Filmpje van vannacht, hij probeerde te lopen, maar dat lukte dus niet
https://youtu.be/8dWN_Zl4L8U
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!