Mijn zus heeft vorig jaar haar hond laten inslapen en ze mist heel erg om een hond te hebben. Het liefst wil ze nu een hond opvangen, ze heeft nu alle tijd omdat ze thuiswerkt. En dan misschien adopteren...
Eisen:
- hond moet al in Nederland zijn zodat het karakter bekend is
- geen pup
- teef of reu maakt niet uit
- moet met honden, katten en kinderen kunnen
- rustig, gemakkelijk karakter
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Opvanghond gezocht
Moderator: moderatorteam
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
Opvanghond gezocht

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
-
- Zeer actief
Re: Opvanghond gezocht
Opvangen wordt nu misschien wat lastig omdat er veel dieren niet meer de grens over komen nu.
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
klopt! Maar misschien zijn er stichtingen waarvan een hond terugkomt van adoptie en waarvoor ze opvang zoeken...Persistence schreef:Opvangen wordt nu misschien wat lastig omdat er veel dieren niet meer de grens over komen nu.

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- naomi12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bobtail
Spaanse galgo kruising
Spaanse border collie kruising - Aantal honden: 3
Sos strays kan altijd opvang gezinnen gebruiken.
Heb er zelf verschillende honden voor opgevangen en de laatste met optie adoptie, en uiteindelijk dus geadopteerd.
Heb 3 opvangers gehad die al in NL in opvang zaten maar om verschillende redenen niet werkte. Bij ons waren het trouwens alle 3 hele leuke en makkelijke honden.
Super fijne en betrouwbare stichting vind ik!
Weet alleen niet zeker of ze nu ook opvang zoeken voor honden die al in NL zijn. Normaal gesproken gaan ze namelijk rechtstreeks vanuit het buitenland naar hun opvanggezin. Maar af en toe is het toch nodig.
De beschrijving die ik van te voren van de opvangers heb gehad klopten trouwens heel goed. Veel honden komen ook vanuit een opvang gezin in het buitenland waardoor ze een beter beeld hebben dan wanneer ze in het asiel zitten natuurlijk.
Heb er zelf verschillende honden voor opgevangen en de laatste met optie adoptie, en uiteindelijk dus geadopteerd.

Heb 3 opvangers gehad die al in NL in opvang zaten maar om verschillende redenen niet werkte. Bij ons waren het trouwens alle 3 hele leuke en makkelijke honden.
Super fijne en betrouwbare stichting vind ik!
Weet alleen niet zeker of ze nu ook opvang zoeken voor honden die al in NL zijn. Normaal gesproken gaan ze namelijk rechtstreeks vanuit het buitenland naar hun opvanggezin. Maar af en toe is het toch nodig.
De beschrijving die ik van te voren van de opvangers heb gehad klopten trouwens heel goed. Veel honden komen ook vanuit een opvang gezin in het buitenland waardoor ze een beter beeld hebben dan wanneer ze in het asiel zitten natuurlijk.