Deze stelde heel andere vragen en op heel ander gebied als tot nu toe steeds het geval was geweest, en ze stelde een echo voor die direct plaatsvond. Na een halve minuut was het al duidelijk: tumor op de lever

Opereren wil ik niet voor mijn meisje die al zoveel heeft meegemaakt, niet al te fit en 12 jaar is. Dus flink wat medicatie plus supplementen mee om te zien of we haar kwaliteit van leven nog wat kunnen verbeteren. Veel heeft dat nog niet gedaan, behalve dat het urineverlies redelijk onder controle is, en ze verliest (daardoor) minder bloed. Vandaag een vervolgafspraak gehad waarbij nog urine onderzoek is gedaan; er zit nog wel steeds bloed in haar urine. Weer wat nieuwe medicijnen mee om te zien of dat nog wat doet. Over drie weken krijgt ze een nieuwe echo om te zien of de tumor (erg) is gegroeid. Zoals ik er nu over denk laat ik haar gaan als dat het geval is (de da gaat daar helemaal in mee gelukkig) en zo niet dan kijken we hoe lang het nog leuk blijft voor haar.
Ik ben ergens blij dat ik nu echt weet wat er aan de hand is. Ze zal niet lang meer bij ons zijn maar tot die tijd ga ik nog intens van mijn lieve stoere meisje genieten