Laatst had ik de salontafel verplaatst want dat ding moet weg.. en ik had een matras van een ligstoel er op gelegd.
Nou, dat vond meneer wel wat.
Lekker hoog, kun je mooi over het terrein waken.

Moderator: moderatorteam

Haha, precies AmyManuma schreef:Uma is net een kat, die gaat ook in een mand schone was liggen als ik niet uitkijk. Alles wat zacht is, is een ligplek voor Uma.
In ons vorige huis ging ze vaak op de rugleuning van de bank liggen. Dan lag ze met die voorpoten over elkaar gekruist als een koningin naar buiten te kijken. Ik vond dat zo'n mooi gezicht

Lijkt me ook wel de meest logische en fijne plekken om te gaan slapen.Jion schreef:![]()
Ik snap hem wel, het is een mooi slaapplekje zo.![]()
Onze honden hebben eigenlijk geen rare slaapplekken, ze liggen het liefst in de manden voor de kachel, of op de bank bij ons, of in de bench of een mand op de slaapkamer als ze echt rust blieven.
Nou, denk er maar om.. hij hoort alles hoor.bram en thijs schreef:Is dat jouw interpretatie van waken?
Gekke Manu, klinkt niet heel comfortabel.Lanavandevledders schreef:Lana ligt het liefst op plekken waar weinig ruimte is,
onder de eetkamer tafel, tussen de bank en salontafel noem maar op,
zodat je niet fatsoenlijk je benen kwijt kunt, en als je wil opstaan eerst moet zoeken waar je je voeten neer kan zetten.
mij maakt het niet uit, vindt het gezellig, maar anderen foeteren wel eens als onze lobbes de weg weer eens verspert.
kloesje schreef:Als Bindi mee naar boven mag, gaat ze onder het bed liggen. Ze moet dan op haar zij onder het bed kruipen, anders past ze er niet onder. Maar het is haar favoriete plek