Ze lijken alleen in niets op de norfolk terriërs welke je op show ziet verschijnen

Moderator: moderatorteam
Kan ook met een herder hoorHeavy schreef:oh gatverdamme hou op
Nu begin ik weer te twijfelen over mijn smous
Oh, hier ook een samenwerking. Isa (golden) vangt muizen, maar weet niet zo goed wat ze ermee moet. Soms leven ze nog, soms zijn ze wel dood. In ieder geval vreet ze ze niet op. Dat doet Dora (labrador x sint bernard) wel, die staat te wachten tot Isa het laat vallen en slikt het in een hap doorlaeken schreef:Ik heb een filmpje van Bas met een mol. Bas is net een maltezer/wawa/york maar als die een rat, konijn, vogel of mol te pakken krijgt is het over en uit...![]()
Guus idem al is die veel speelser en minder driftig daarin. Die jaagt vooral voor het vangen. Bas voor het killen dus als Guus iets uitspuugt dat nog beweegt maakt Bas het klusje af.
Ramiek schreef:Bonnie en Spetter vangen ook muizen, binnen en buiten. Spetter laat ze, eenmaal dood, liggen. Bonnie heeft door dat ze eetbaar zijn en spuugt netjes de botjes uit.
Denk het, wij vinden alleen de resten, beetje donker slijm met wat harde dingetjes erin. Mijn man komt als eerste beneden dus hij heeft het opgeruimd. Eerst vonden we de dode muizen in het geheel. Nu dan de restjes.sirene schreef:Ramiek schreef:Bonnie en Spetter vangen ook muizen, binnen en buiten. Spetter laat ze, eenmaal dood, liggen. Bonnie heeft door dat ze eetbaar zijn en spuugt netjes de botjes uit.
Hoe dan? Eten ze alleen organen, spiervlees en haar?
Oh, ze kotsen het uit. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik had een hond die dat na kippennekken altijd had. Dan lagen er later altijd wat van die nekwerveltjes.Ramiek schreef:Denk het, wij vinden alleen de resten, beetje donker slijm met wat harde dingetjes erin. Mijn man komt als eerste beneden dus hij heeft het opgeruimd. Eerst vonden we de dode muizen in het geheel. Nu dan de restjes.sirene schreef:Ramiek schreef:Bonnie en Spetter vangen ook muizen, binnen en buiten. Spetter laat ze, eenmaal dood, liggen. Bonnie heeft door dat ze eetbaar zijn en spuugt netjes de botjes uit.
Hoe dan? Eten ze alleen organen, spiervlees en haar?
Zeg dat, ik ben net bijna de sloot in gelanceerd omdat er een rat voorbij kwam die ik niet had gezien maar zij wel.dagmar88 schreef:Kan ook met een herder hoorHeavy schreef:oh gatverdamme hou op
Nu begin ik weer te twijfelen over mijn smous![]()
Amy meldt zichlucie schreef:nou, alle rattenvangers mogen zich hier melden. Ik heb een leuk klusje voor ze
DeDiana schreef:Amy meldt zichlucie schreef:nou, alle rattenvangers mogen zich hier melden. Ik heb een leuk klusje voor zeDie wil dolgraag bij jou ratten komen vangen en met Maverick sjezen
Haha, maak je borst maar nat, ze gaat sowieso de boel op stelten zettenlucie schreef:DeDiana schreef:Amy meldt zichlucie schreef:nou, alle rattenvangers mogen zich hier melden. Ik heb een leuk klusje voor zeDie wil dolgraag bij jou ratten komen vangen en met Maverick sjezen
dat lijkt me geweldig! ze lijkt me zo'n leuke, boeiende hond
Dat hoeft niet. Er zijn zat honden die ongedierte aanpakken en vee met rust laten.katerke schreef:Waaw
Die moet ook eens huren maar heb schrik dat ik ook geen kippen mee over hou.