Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Such a good boi
Moderator: moderatorteam
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Such a good boi
Elco zou ook uit z'n dak gaan, maar zodra hij merkt dat er niets aan de hand is, wil hij wel knuffelen. Gait zou eerst grommen, dan waarschuwend blaffen dat er iets echt niet in de haak is, daarna snuffelen en mogelijk lekker gaan knuffelen, of het maar niets vinden en weg wandelen
- senna03
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
- Aantal honden: 3
Mattie was zich doodgeschrokken en Mila (maltezer) was hem naar de strot gevlogen 

- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Lucca zou haar bijnaam Loeica eer aan hebben gedaan en angstig loeiend mij op het gevaar geattendeerd hebben.
Dalí zou bij de aanblik hiervan een tia van schrik krijgen.
Dalí zou bij de aanblik hiervan een tia van schrik krijgen.

- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
Annie zou eerst wantrouwend zijn, maar uiteindelijk voor de aaitjes gaan, Nelson zal luid en oorverdovend zijn mening verkondigen over hoe stom en eng het is en baasje had allang de benen genomen, brrrrrrrr
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
Baloe vindt alles en iedereen eng dus ik denk dat ik een arm van 3 meter zal hebben en vliegles 

Fenneke en Baloe

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
ze hangen er in vrees ik

- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Volkomen ongeïnteresseerd denk ik.
Misschien wat blaffen, als ze er onzeker van wordt. Maar ik denk dat het haar weinig scheelt. Wel énorm afhankelijk van mijn reactie, dat dan weer wel.
Misschien wat blaffen, als ze er onzeker van wordt. Maar ik denk dat het haar weinig scheelt. Wel énorm afhankelijk van mijn reactie, dat dan weer wel.

- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
Tom gaat uit z'n stekker en als ik hem zijn gang laat gaan hangt hij ze in de enkels.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Xygan had gedacht: ohhhhhh een levensgrote knuffel voor mij!! En had hem mee willen nemen. De rest... ehm... tja ... hetzelfde als die van Maart

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Soooof
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Rex zou mij luid blaffend uitleggen dat ie hier echt niet mee akkoord zou kunnen gaan.

- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Contacteer:
Droef zou willen knuffelen of denken dat het zijn nieuwe speelgoed is.
Izzy gaat over voor de kill, of ze denkt ook dat het speelgoed is.
Izzy gaat over voor de kill, of ze denkt ook dat het speelgoed is.
Haha, dat staartje! Denk dat Sis ook wel zoiets zou reageren, want neem aan dat die wezens tegen haar praten. En met handjes die kunnen aaien enzo. Ach, ze is qua uiterlijk wel wat gewend qua mensen hahaha
- Nikki90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Hussel

Jet zou ze allebei flink uitschelden en niet in de buurt durven te komen

- Lanavandevledders
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
denk dat het eerst even goed wordt bekeken en gesnuffeld, maar zo gauw als ze gaan praten wordt er geknuffeld,
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Geen idee. Agressief sowieso niet. Bang of vrolijk. Dat zijn de twee opties bij mijn honden.
- Bonnie F
- Zeer actief
Zappa zou stikken in zijn emoties en alle stress- en oversprongsignalen tegelijk laten zien.

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ita zou uit de buurt proberen te blijven denk ik.
Claire, zal beginnen met blaffen en er op korte afstand omheen te springen, daarna trekt ze die persoon zijn berenpakje zo ongeveer uit
Claire, zal beginnen met blaffen en er op korte afstand omheen te springen, daarna trekt ze die persoon zijn berenpakje zo ongeveer uit

- runninggirl
- Zeer actief
Mahru zou gaan aanblaffen en uiteindelijk wel kalmeren.
Lazar zou hem tot op 5 cm met veel lawaai uitschelden, en waarschijnlijk daarna ergens zijn poot tegen omhoog tillen en de stress van zich afpiesen. En vervolgens weglopen alsof er niks gebeurd is.
Jura zou ff raar kijken denk ik maar al snel hem voor zichzelf willen houden en eventuele andere naderende honden wegblaffen.

Lazar zou hem tot op 5 cm met veel lawaai uitschelden, en waarschijnlijk daarna ergens zijn poot tegen omhoog tillen en de stress van zich afpiesen. En vervolgens weglopen alsof er niks gebeurd is.

Jura zou ff raar kijken denk ik maar al snel hem voor zichzelf willen houden en eventuele andere naderende honden wegblaffen.

-
- Zeer actief
Uma zou zo bang zijn, die duik in elkaar en bevriest. Manu vindt het raar maar als hij een podium krijgt is het al gauw goed, zeker als er ook een camera bij is.
- Lucia
- Zeer actief
Zazoe zou dol worden en het superlollig en gezellig vinden haha
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Ik denk dat Pom het wel gezellig zou vinden, maar ben wel benieuwd. Karel niet, die zou er niets van vertrouwen vrees ik.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nanna schreef:boi

Willem krimpt in elkaar en wil zo snel en zo ver mogelijk weg.
Lais valt woest uit en zal dat bij iedere beweging weer doen, die vertrouwt het niet en gaat het niet vertrouwen ook.
Ravi gaat verschrikt blaffen en terugdeinzen om vervolgens toch nieuwsgierig dichterbij te willen en dan toch weer blaffend terug te deinzen en weer dichterbij enzovoort.
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Keetje zou inelkaar duiken en weg proberen te komen. Als ze niet weg kan zou ze gevaarlijk grommen. Lizzie zou wat onzeker worden maar zou zich gewoon laten aaien
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
Beide zouden ze op een afstandje staan blaffen, omdat ze dit wel heel erg spannend vinden.
Bronco zal er samen met mij wel heen durven en dan is het waarschijnlijk goed. Tux kijkt altijd wat Bronco doet en gaat dan ook (heel voorzichtig) wel mee.
Bronco zal er samen met mij wel heen durven en dan is het waarschijnlijk goed. Tux kijkt altijd wat Bronco doet en gaat dan ook (heel voorzichtig) wel mee.
Izzy gaat op afstand met stijve poten hysterisch staan brullen en zodra hij dichterbij zou komen, zou ze d'r rap tussenuit naaien.
Sofi zou er waarschijnlijk wel (op hoge poten) op af gaan mits er geen vlugge bewegingen worden gemaakt en er geen pogingen tot aaien/grijpen worden gedaan, want dan naait ze er ook tussenuit.
Pien zou er langs gaan zitten/er tegenaan hangen. Een aai is een aai. Maakt niet uit waar die vandaan komt.
Sofi zou er waarschijnlijk wel (op hoge poten) op af gaan mits er geen vlugge bewegingen worden gemaakt en er geen pogingen tot aaien/grijpen worden gedaan, want dan naait ze er ook tussenuit.
Pien zou er langs gaan zitten/er tegenaan hangen. Een aai is een aai. Maakt niet uit waar die vandaan komt.
- Javierrrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Javier: Montero Valdueza
Merlijn: Mastin - Aantal honden: 2
Hier wordt dit een kwestie van teamwork van beide heren.....
Eerst van een afstand dit hele gedoe in ogenschouw nemen, en vervolgens gooien Javier en Merlijntje het op een akkoordje door chaos te creëren. Javier, die besluit dat dat rechtse zachte ding iets heerlijks moet zijn om met vol gewicht tegenaan te gaan schurken (zolang hij zijn grijpgrage poten maar thuishoudt), vooral op kniehoogte zodat dat ding uit evenwicht raakt..Merlijntje die op zijn manier zijn charmes in de strijd gooit en toenadering zoekt, al springend en hupsend voorzichtig snuffelend, vooral handtastelijkheden vermijdend. Ondertussen zijn die beide dodo's van hun apropos geraakt (de een is inmiddels gevloerd, de ander probeert nog steeds charmante Merlijntje te paaien) en kan Javier ongezien die knufkip wegsnaaien. Vervolgens wordt deze buit tot in einde der dagen gekoesterd door Merlijntje als zijn ultieme apporteerspeeltje.
Eerst van een afstand dit hele gedoe in ogenschouw nemen, en vervolgens gooien Javier en Merlijntje het op een akkoordje door chaos te creëren. Javier, die besluit dat dat rechtse zachte ding iets heerlijks moet zijn om met vol gewicht tegenaan te gaan schurken (zolang hij zijn grijpgrage poten maar thuishoudt), vooral op kniehoogte zodat dat ding uit evenwicht raakt..Merlijntje die op zijn manier zijn charmes in de strijd gooit en toenadering zoekt, al springend en hupsend voorzichtig snuffelend, vooral handtastelijkheden vermijdend. Ondertussen zijn die beide dodo's van hun apropos geraakt (de een is inmiddels gevloerd, de ander probeert nog steeds charmante Merlijntje te paaien) en kan Javier ongezien die knufkip wegsnaaien. Vervolgens wordt deze buit tot in einde der dagen gekoesterd door Merlijntje als zijn ultieme apporteerspeeltje.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Haha, wat een braverik inderdaad!
Amoz en Mila zouden het niet vertrouwen en op een afstandje gaan staan blaffen. Samen met mij zouden ze er wel (twijfelend) heen lopen, maar ze zouden niet moeten proberen te aaien. Amy zou het ook niet vertrouwen, maar als de poppen niet naar haar toe komen, zou ze het ook heel snel weer negeren, want geen beestje om te pakken dus niet interessant. Arlo zou duizend doden sterven.
Amoz en Mila zouden het niet vertrouwen en op een afstandje gaan staan blaffen. Samen met mij zouden ze er wel (twijfelend) heen lopen, maar ze zouden niet moeten proberen te aaien. Amy zou het ook niet vertrouwen, maar als de poppen niet naar haar toe komen, zou ze het ook heel snel weer negeren, want geen beestje om te pakken dus niet interessant. Arlo zou duizend doden sterven.
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Kyuubi is eigenlijk zoals de golden van het filmpje. En ALS hij al iets eng vind, is hij vooral afwachtend maar ontdooit hij ook snel.
Maar wat hem betreft is de wereld zijn vriend, dus ik zie hem rustig kwispelstaarten knuffels staan bietsen eigenlijk. Hij was immers ook niet bang voor een enorme demoon en een levensgrote fursuit-wolf bij Elfia... die moesten ALLEMAAL hem aaien!
Maar wat hem betreft is de wereld zijn vriend, dus ik zie hem rustig kwispelstaarten knuffels staan bietsen eigenlijk. Hij was immers ook niet bang voor een enorme demoon en een levensgrote fursuit-wolf bij Elfia... die moesten ALLEMAAL hem aaien!