Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aquarel
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Aquarel
Vandaag kwam mijn aquarel van Xanu binnen, via een fb advertentie gemaakt voor een leuk bedrag. Ik vind hem leuk!!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Aquarel
Hij is ook leuk 

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Mooi 

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Ik vind hem ook niet zo mooi
maar als ik kijk naar de foto die je hebt gestuurd dan weer wel
Volgende keer een betere foto opsturen oke

- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Contacteer:
Ik kan nooit zoveel met portretten. Het lijkt vaak gewoon niet goed genoeg en de ogen wijken naar mijn mening altijd vreselijk af.
Jammer want ik zie vaak leuke dingen voorbij komen maar een portret van mijn dieren of een andere dierbare zal ik nooit laten maken. Hoe goed de kunstenaar ook is.
Jammer want ik zie vaak leuke dingen voorbij komen maar een portret van mijn dieren of een andere dierbare zal ik nooit laten maken. Hoe goed de kunstenaar ook is.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee niet duur.Cleva schreef:Ik vind hem niet zo heel mooi.
Was het duur? Kan ze de kleur nog bijwerken?
Waarom heeft ze geen achtergrondje gemaakt?
Ik heb hem al dus bijwerken zal t niet meer worden. Achtergrond doen ze niet volgens mij zie t bij geen enkele in hun portfolio.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind juist die blik wel terugkomenDees en Maylo schreef:Ik kan nooit zoveel met portretten. Het lijkt vaak gewoon niet goed genoeg en de ogen wijken naar mijn mening altijd vreselijk af.

En ja ik hou wel van portretten, heb ook tekeningen laten maken door hoe heet ze ook alweer hier van t forum... die waren wel duurder maar ook mooier. Nu vind ik een tekening ook wat mooier/gedetailleerder dan een aquarel maar die wilde ik ook een keer hebben

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
billy schreef:Ik vind hem ook niet zo mooimaar als ik kijk naar de foto die je hebt gestuurd dan weer wel
![]()

- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Oh, volgens mij weet ik welke aanbieder dat is, ik heb hem ook opgeslagen namelijk... PB Portraits toevallig?
Als het inderdaad van hen is... heb ik ook wel eens een mooier resultaat gezien, ik vind de kleur ook niet helemaal lekker uitkomen. Ik vind Xanu veel mooier op de foto.
Als het inderdaad van hen is... heb ik ook wel eens een mooier resultaat gezien, ik vind de kleur ook niet helemaal lekker uitkomen. Ik vind Xanu veel mooier op de foto.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Yep!Nakisha schreef:Oh, volgens mij weet ik welke aanbieder dat is, ik heb hem ook opgeslagen namelijk... PB Portraits toevallig?
De kleur is idd niet denderend, hij heeft de kleur van Xygan nu

- Nakisha
- moderator
Ik denk dat een kleuraanpassing (betere vachtkleur), iets meer recht aan zijn mooie strepen EN de ogen aanpassen (bruin waar bruin hoort, pupil zwart met gloed) een ongelooflijk mooi plaatje zou hebben opgeleverd. Desalniettemin ben ik wel een enorme fan van kunstwerken hoor, zeker als het je eigen hond betreft! Ik speel al een tijdje met het idee om Photolamus een opdracht te geven voor zo'n super kleurrijke tekening van je eigen hond. De stijlen varieren en je mag voorkeuren opgeven... maar stiekem ben ik dan altijd TOCH bang dat het tegen zou vallen....malinois schreef:Yep!Nakisha schreef:Oh, volgens mij weet ik welke aanbieder dat is, ik heb hem ook opgeslagen namelijk... PB Portraits toevallig?

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat ik al eerder noemde, dit was goedkoop dus die gok durf ik wel te nemen. Cresent hier van t forum heeft tekeningen van Xygan en Xavi gemaakt en die vind ik echt super. Daar komt er zeker nog eentje van van Xanu. Dit zijn zeNakisha schreef:Ik denk dat een kleuraanpassing (betere vachtkleur), iets meer recht aan zijn mooie strepen EN de ogen aanpassen (bruin waar bruin hoort, pupil zwart met gloed) een ongelooflijk mooi plaatje zou hebben opgeleverd. Desalniettemin ben ik wel een enorme fan van kunstwerken hoor, zeker als het je eigen hond betreft! Ik speel al een tijdje met het idee om Photolamus een opdracht te geven voor zo'n super kleurrijke tekening van je eigen hond. De stijlen varieren en je mag voorkeuren opgeven... maar stiekem ben ik dan altijd TOCH bang dat het tegen zou vallen....malinois schreef:Yep!Nakisha schreef:Oh, volgens mij weet ik welke aanbieder dat is, ik heb hem ook opgeslagen namelijk... PB Portraits toevallig?

- Nakisha
- moderator
Oh WOW!!malinois schreef:Wat ik al eerder noemde, dit was goedkoop dus die gok durf ik wel te nemen. Cresent hier van t forum heeft tekeningen van Xygan en Xavi gemaakt en die vind ik echt super. Daar komt er zeker nog eentje van van Xanu. Dit zijn zeNakisha schreef:Ik denk dat een kleuraanpassing (betere vachtkleur), iets meer recht aan zijn mooie strepen EN de ogen aanpassen (bruin waar bruin hoort, pupil zwart met gloed) een ongelooflijk mooi plaatje zou hebben opgeleverd. Desalniettemin ben ik wel een enorme fan van kunstwerken hoor, zeker als het je eigen hond betreft! Ik speel al een tijdje met het idee om Photolamus een opdracht te geven voor zo'n super kleurrijke tekening van je eigen hond. De stijlen varieren en je mag voorkeuren opgeven... maar stiekem ben ik dan altijd TOCH bang dat het tegen zou vallen....malinois schreef:Yep!Nakisha schreef:Oh, volgens mij weet ik welke aanbieder dat is, ik heb hem ook opgeslagen namelijk... PB Portraits toevallig?

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Haar tekening van Gait hangt hier inderdaad aan de muurNakisha schreef:Oh WOW!!malinois schreef:Wat ik al eerder noemde, dit was goedkoop dus die gok durf ik wel te nemen. Cresent hier van t forum heeft tekeningen van Xygan en Xavi gemaakt en die vind ik echt super. Daar komt er zeker nog eentje van van Xanu. Dit zijn zeNakisha schreef:Ik denk dat een kleuraanpassing (betere vachtkleur), iets meer recht aan zijn mooie strepen EN de ogen aanpassen (bruin waar bruin hoort, pupil zwart met gloed) een ongelooflijk mooi plaatje zou hebben opgeleverd. Desalniettemin ben ik wel een enorme fan van kunstwerken hoor, zeker als het je eigen hond betreft! Ik speel al een tijdje met het idee om Photolamus een opdracht te geven voor zo'n super kleurrijke tekening van je eigen hond. De stijlen varieren en je mag voorkeuren opgeven... maar stiekem ben ik dan altijd TOCH bang dat het tegen zou vallen....malinois schreef:Yep!
De kleur is idd niet denderend, hij heeft de kleur van Xygan nu![]()
Die zou ik een mooi plekje aan de muur geven!

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Prachtig gedaan. Alleen vind ik de achtergrond niet sterk.Nanna schreef:Ik heb momenteel een Teckel hier te logeren waarvan het bazinnetje ook honden tekent, vanaf een foto.
Ik moet zeggen dat ze dat prachtig doet.
Hier als voorbeeld twee tokkels:
Als iemand wil, kan ik je wel met haar in contact brengen.

-
- Zeer actief
Kijk eens aan zeg, dit is het werk van een ware meester. Het verschil met een hobbyist op huisvlijt niveau is dan ook duidelijk zichtbaar.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Die van mij was €9,95laeken schreef:Wat kost zo'n aquarel eigenlijk?

- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
Voor een professional mag je dat wel een keer of 30 of meer vermenigvuldigenmalinois schreef:Die van mij was €9,95laeken schreef:Wat kost zo'n aquarel eigenlijk?
-
- Zeer actief
malinois schreef:Die van mij was €9,95laeken schreef:Wat kost zo'n aquarel eigenlijk?

Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja daarom probeer ik t ook en nogmaals ik vind hem best leukannnie schreef:Voor een professional mag je dat wel een keer of 30 of meer vermenigvuldigenmalinois schreef:Die van mij was €9,95laeken schreef:Wat kost zo'n aquarel eigenlijk?

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat mag toch ook? Ik vind hem best leuk zoals in de openingspost staat...Wolfsblut schreef:malinois schreef:Die van mij was €9,95laeken schreef:Wat kost zo'n aquarel eigenlijk?![]()
![]()
Ik wil niet beledigend overkomen, maar dat is dan ook wel duidelijk te zien.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind t mooi die teckels maar de tekeningen van Crescent vind ik persoonlijk mooier. En ja daar betaal je ook voor dat klopt.Wolfsblut schreef:Kijk eens aan zeg, dit is het werk van een ware meester. Het verschil met een hobbyist op huisvlijt niveau is dan ook duidelijk zichtbaar.

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
-
- Zeer actief
malinois schreef:Ik vind t mooi die teckels maar de tekeningen van Crescent vind ik persoonlijk mooier. En ja daar betaal je ook voor dat klopt.Wolfsblut schreef:Kijk eens aan zeg, dit is het werk van een ware meester. Het verschil met een hobbyist op huisvlijt niveau is dan ook duidelijk zichtbaar.
Bij mij is ook heel duur

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind jouw werk ook prachtig idd. Dat weet jelaeken schreef:malinois schreef:Ik vind t mooi die teckels maar de tekeningen van Crescent vind ik persoonlijk mooier. En ja daar betaal je ook voor dat klopt.Wolfsblut schreef:Kijk eens aan zeg, dit is het werk van een ware meester. Het verschil met een hobbyist op huisvlijt niveau is dan ook duidelijk zichtbaar.
Bij mij is ook heel duur

-
- Zeer actief
Dat was lang geleden. Tegenwoordig werk ik heel anders. Binnenkort zal ik weer eens iets postenmalinois schreef:Ik vind jouw werk ook prachtig idd. Dat weet jelaeken schreef:malinois schreef:Ik vind t mooi die teckels maar de tekeningen van Crescent vind ik persoonlijk mooier. En ja daar betaal je ook voor dat klopt.Wolfsblut schreef:Kijk eens aan zeg, dit is het werk van een ware meester. Het verschil met een hobbyist op huisvlijt niveau is dan ook duidelijk zichtbaar.
Bij mij is ook heel duur

- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
Duur? Of bedoel je gewoon een marktconforme prijs zoals t hoort?laeken schreef:malinois schreef:Ik vind t mooi die teckels maar de tekeningen van Crescent vind ik persoonlijk mooier. En ja daar betaal je ook voor dat klopt.Wolfsblut schreef:Kijk eens aan zeg, dit is het werk van een ware meester. Het verschil met een hobbyist op huisvlijt niveau is dan ook duidelijk zichtbaar.
Bij mij is ook heel duur
-
- Zeer actief
Ik doe het tegenwoordig niet meer. Maar als ik er weer aan zou beginnen zou ik inderdaad een marktconforme prijs vragen.annnie schreef:Duur? Of bedoel je gewoon een marktconforme prijs zoals t hoort?laeken schreef:malinois schreef:Ik vind t mooi die teckels maar de tekeningen van Crescent vind ik persoonlijk mooier. En ja daar betaal je ook voor dat klopt.Wolfsblut schreef:Kijk eens aan zeg, dit is het werk van een ware meester. Het verschil met een hobbyist op huisvlijt niveau is dan ook duidelijk zichtbaar.
Bij mij is ook heel duur

- Tineke
- Zeer actief
Bij mij is ook heel duurlaeken schreef:malinois schreef:Ik vind t mooi die teckels maar de tekeningen van Crescent vind ik persoonlijk mooier. En ja daar betaal je ook voor dat klopt.Wolfsblut schreef:Kijk eens aan zeg, dit is het werk van een ware meester. Het verschil met een hobbyist op huisvlijt niveau is dan ook duidelijk zichtbaar.

Maar wel mooi , dit is echt Orson die me aankijkt

Voor dat geld is het zeker leuk gedaan Mal

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl