Er zijn beslist mooiere chins, met meer neus en normalere ogen.
Ik vraag me altijd bij de kortsnuitjes en boloogjes af waarom dit moet.. dus niet anders dan bij de chin...
Moderator: moderatorteam
Tsuki. Meen me te herinneren dat het een heel lief hondje was, maar mentaal niet in orde.M@scha schreef:was yuki/suki niet zo eentje?
tsuki! bijna goeddagmar88 schreef:Tsuki. Meen me te herinneren dat het een heel lief hondje was, maar mentaal niet in orde.M@scha schreef:was yuki/suki niet zo eentje?
Ik heb er ooit eentje gezien in Amerika, die was van het grotere slag en had echt wel een neus.Frootje schreef:Ik zocht net even op Google, maar eigenlijk ziet het meeste er zo uit voor zover ik kan zien. Ik ben nu wel benieuwd naar een mooie.kloesje schreef:Je weet ook wel de lelijkste exemplaren uit te zoeken![]()
![]()
Er zijn beslist mooiere chins, met meer neus en normalere ogen.
Ik vraag me altijd bij de kortsnuitjes en boloogjes af waarom dit moet.. dus niet anders dan bij de chin...
Dit mag van mij inderdaad op het lijstje van sneu.
Nou, dat was het ook. Qua karakter ga ik nooit meer zo'n gouden hondje vinden denk ik, met haar zat ik volledig op 1 lijn en ze was 100% op mij gericht. Maar die ellende die dat lijfje met zich meebracht, dat was de hel. Ik heb het ook echt nodig gehad dat iemand anders tegen me zei dat het eigenlijk niet langer kon zo, want ik wilde dat niet zien. Nee, geen kleine schedel-platneuzen meer voor mij.Tara schreef:Tsuki was een schatje, ik moest toevallig nog aan haar denken van de week.Mit schreef:Ik zoek even op de naam van Tsuk en kom dit topic tegen.
Tsuki was er zo eentje ja. Mijn wereldhondje en prinses, maar wat een ellende.
Als het 18 graden was kon je al niet meer lang wandelen, ze had epileptische aanvallen, ademnood en ik heb haar op haar zevende laten inslapen omdat ze steeds meer aanvallen kreeg. Ws gewoon vanwege dat kleine schedeltje. Ook die plooi was altijd ontstoken.
Ik zou zo nog duizend Tsuki's willen qua karakter, maar zo'n mismaakt ras doe ik niet meer. Niet met opzet in elk geval![]()
Tsuk was overigens ook een herplaatser.
Van de gebrekkigheid aan elkaar hangen, maar los daarvan eigenlijk een ontzettend fijn en makkelijk hondje. Zo jammer dat dat niet in een beaglelijfje gefokt kon worden, dan was zo zomaar 18 geworden en dat had ik jullie ook graag gegund.