Hallo.
Al een tijdje niets geschreven. Veel van de problemen met onze 2 griekse zwervers zijn verdwenen of hanteerbaar geworden.
Wat we alleen niet onder controle krijgen is dat de honden in de avond gaan blaffen als ze alleen zijn.
Overdag slaan ze wel vaak aan, maar gaat het niet over in eindeloos geblaf.
In de avond wel. Meestal begint het als het donker word.
Het ritueel van weggaan is bij een late dienst het zelfde als bij een dagdienst.
Gordijnen dicht, radio aan, lampen aan, uitgeweest. Soms ook eten gehad. En toch gaat het mis.
Ik heb niet meer het idee dat het angst is. Bij angst gaat de teef keffen. Ik weet dit omdat ik een camera heb staan.
Voor heen was het de teef die begon nu de reu. En ik heb geen idee waar hij naar blaft. Volgens een buurvrouw was er niets in de straat aan de hand.
Heeft iemand een idee hoe het blaffen te stoppen?
In de zomer gebruiken we incidenteel de blafband met spray, omdat ze naar de vogels in heg achter ons blaffen ook al zijn die al lang weg.
We hebben er maar 1 en daarom ligt hij ook nog wel eens op tafel. Als ze erg onrustig zijn.
Dat ding vreet batterijen en die zijn niet alleen hier op het dorp niet verkrijgbaar maar ook slecht voor het millieu.
Heeft iemand ervaring met de ultrasone varianten voor op tafel?
We proberen de honden zo min mogelijk alleen te laten in de avond. Maar helaas lukt dat vanwege het werk van mij en mijn zoon niet altijd.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Blaffen in de avond
Moderator: moderatorteam
- HestaS
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 1
- Contacteer: