Hij is nu 10 weken oud en 12 kg ook word hij nu steeds donkerder van kleur maar is nog steeds de lichtste uit het nest.
En ja die oren

photo upload site
Moderator: moderatorteam

Ook al een flinke pup, onze eddy was ook wel een stevige pup. Hij is nu 4.5 maand oud en vorige week woog ie 22kg.Kaylee# schreef:Linck heb ik aangehouden van mijn zelfgefokte nest uit mijn twee diensthonden Cairo en Bay-lee bijne x mechelse herders .
Hij is nu 10 weken oud en 12 kg ook word hij nu steeds donkerder van kleur maar is nog steeds de lichtste uit het nest.
En ja die oren![]()
photo upload site
Papa weegt normaal 45kg en nog volop in zn spieren ivm trainen zelfs 47kg terwijl je zn ribben zag en ook achter moeder zit een grote lijn.chielwellenberg schreef:Ook al een flinke pup, onze eddy was ook wel een stevige pup. Hij is nu 4.5 maand oud en vorige week woog ie 22kg.Kaylee# schreef:Linck heb ik aangehouden van mijn zelfgefokte nest uit mijn twee diensthonden Cairo en Bay-lee bijne x mechelse herders .
En ja die oren![]()
photo upload site
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
heb meneer ook al drie keer betrapt op met zn poot omhoog plassen tegen de planten aanNanna schreef:En dat lippenstiftjeLizzie. schreef:dat tongetje
Haha prachtig. Broertje van mijn pup plast ook al vanaf die leeftijd als een echte kerel, het ziet er niet uitKaylee# schreef: heb meneer ook al drie keer betrapt op met zn poot omhoog plassen tegen de planten aan
opa van moeders kant weegt 55kg nou hoeft dat voor mij helemaal niet liever niet zelfs ivm blessuregevoelligheid maar goed zou hij in de toekomst mogen gaan dekken dan maar een kleinere teef vinden.laeken schreef:Dat wordt echt een grote jongen. Super mooie pup. Hij doet mij denken aan mijn mechelaar x dog trouwens. Was puur een mechelaar om te zien maar dan enorm groot en gespierd met een dunnere vacht. Echt een machtig mooie hond.Hij was wel flink groter dan de pa van deze pup.
Bijna dancrutz schreef:Trouwens mijn dame is niet net zo oud. Had me vergist in de tijdzones, ze is van 8-6 ipv 9-6
Toch is een hele mooie grote hond ook niet verkeerd hoor. Die hond van mij sprong op twee meter hoge muren en rende daar dan heen en weer op. Hij sprong zelfs een keer uit de rijdende auto om achter de schapen aan te gaan. Blessures had hij nooit. Hij was extreem strak en mager. Prachthond en juist die grootte maakte hem erg imposant. Hij had een mislukte politiehonden training achter de rug en dat was de reden dat hij uiteindelijk met veel pijn is herplaatst in bewaking. Hij was te onvoorspelbaar in zijn gedrag naar mensen die teveel kabaal of vreemd gedrag vertoonde. Opspringen en ook tegen de grond werken met een arm in zijn bek. Hem houden aan de riem konden we dan niet. Hij was te groot en te sterk. Hij was al door handen van trainers gegaan. Het was een schat van een hond maar zo'n hond moet je wel onder controle hebben en dat hadden wij niet. Helaas....Kaylee# schreef:opa van moeders kant weegt 55kg nou hoeft dat voor mij helemaal niet liever niet zelfs ivm blessuregevoelligheid maar goed zou hij in de toekomst mogen gaan dekken dan maar een kleinere teef vinden.laeken schreef:Dat wordt echt een grote jongen. Super mooie pup. Hij doet mij denken aan mijn mechelaar x dog trouwens. Was puur een mechelaar om te zien maar dan enorm groot en gespierd met een dunnere vacht. Echt een machtig mooie hond.Hij was wel flink groter dan de pa van deze pup.
In dit geval puur op karakters en hopelijk aanvullen van elkaar gefokt.
Wat tot zo ver goed blijkt uit te pakken maar het is nog vroeg.
klinkt wel echt als een heerlijke hond.laeken schreef:Toch is een hele mooie grote hond ook niet verkeerd hoor. Die hond van mij sprong op twee meter hoge muren en rende daar dan heen en weer op. Hij sprong zelfs een keer uit de rijdende auto om achter de schapen aan te gaan. Blessures had hij nooit. Hij was extreem strak en mager. Prachthond en juist die grootte maakte hem erg imposant. Hij had een mislukte politiehonden training achter de rug en dat was de reden dat hij uiteindelijk met veel pijn is herplaatst in bewaking. Hij was te onvoorspelbaar in zijn gedrag naar mensen die teveel kabaal of vreemd gedrag vertoonde. Opspringen en ook tegen de grond werken met een arm in zijn bek. Hem houden aan de riem konden we dan niet. Hij was te groot en te sterk. Hij was al door handen van trainers gegaan. Het was een schat van een hond maar zo'n hond moet je wel onder controle hebben en dat hadden wij niet. Helaas....Kaylee# schreef:opa van moeders kant weegt 55kg nou hoeft dat voor mij helemaal niet liever niet zelfs ivm blessuregevoelligheid maar goed zou hij in de toekomst mogen gaan dekken dan maar een kleinere teef vinden.laeken schreef:Dat wordt echt een grote jongen. Super mooie pup. Hij doet mij denken aan mijn mechelaar x dog trouwens. Was puur een mechelaar om te zien maar dan enorm groot en gespierd met een dunnere vacht. Echt een machtig mooie hond.Hij was wel flink groter dan de pa van deze pup.
In dit geval puur op karakters en hopelijk aanvullen van elkaar gefokt.
Wat tot zo ver goed blijkt uit te pakken maar het is nog vroeg.
Wij woonden in het centrum en hadden een winkel. Heel veel vrienden en de hond was daar te hevig voor. Nooit iemand kwaad gedaan maar tegen de grond gesmakt worden en dan in je smoel geblaft worden door een Mechel van 65 kilo en 80 plus centimeter is niet acceptabel. Hij heeft nooit iemand echt gebeten. Wel heel veel mensen in hun broek laten plassen

Zijn zusjes wegen rond de 17 kg, al vind ik ze niet heel hoog eigenlijk.crutz schreef:Meisje hier is net zo oud, maar gelukkig niet net zo zwaar