Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

pupje Linck

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Kaylee#
Actief
Aantal honden: 6

pupje Linck

Ongelezen bericht door Kaylee# »

Linck heb ik aangehouden van mijn zelfgefokte nest uit mijn twee diensthonden Cairo en Bay-lee bijne x mechelse herders .
Hij is nu 10 weken oud en 12 kg ook word hij nu steeds donkerder van kleur maar is nog steeds de lichtste uit het nest.
En ja die oren :schrik:

Afbeelding
photo upload site
S@ndr@
Zeer actief

Re: pupje Linck

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

die oren groeit ie wel in, wat een snoepje, belofte voor de toekomst :I:
chielwellenberg
Vaste gebruiker
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door chielwellenberg »

Kaylee# schreef:Linck heb ik aangehouden van mijn zelfgefokte nest uit mijn twee diensthonden Cairo en Bay-lee bijne x mechelse herders .
Hij is nu 10 weken oud en 12 kg ook word hij nu steeds donkerder van kleur maar is nog steeds de lichtste uit het nest.

Afbeelding
photo upload site
Ook al een flinke pup, onze eddy was ook wel een stevige pup. Hij is nu 4.5 maand oud en vorige week woog ie 22kg.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Daar groeit hij nog wel in. Wat een lekker joch
AfbeeldingAfbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Lekker ventje!
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

dat tongetje :I:
Afbeelding
Kaylee#
Actief

chielwellenberg schreef:
Kaylee# schreef:Linck heb ik aangehouden van mijn zelfgefokte nest uit mijn twee diensthonden Cairo en Bay-lee bijne x mechelse herders .

Afbeelding
photo upload site
Ook al een flinke pup, onze eddy was ook wel een stevige pup. Hij is nu 4.5 maand oud en vorige week woog ie 22kg.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Papa weegt normaal 45kg en nog volop in zn spieren ivm trainen zelfs 47kg terwijl je zn ribben zag en ook achter moeder zit een grote lijn.
Verwacht dus wel dat hij ook die kant op gaat.
Kaylee#
Actief

En waar zn vader letterlijk de andere kant op rende op die leeftijd al, is Linck wel heel zelfstandig maar gek op knuffelen en zoekt me echt op. vreemde loopt hij nu al voorbij tenzij hij gevangen word dan geeft hij een lik en gaat weer weg. zo grappig als mensen zo druk zijn alles uit de last halen om de aandacht van je pup te krijgen en dat die dan vervolgens op 5cm afstand los zonder hun aan te kijken langs loopt alsof ze er niet zijn e. dat dan een keer of 6 :LOL:
ceciel
Zeer actief

Ongelezen bericht door ceciel »

:lief: Wat een prachtig ventje, en zijn naam is ook al zo leuk :lol1:
Kaylee#
Actief

Nanna schreef:
Lizzie. schreef:dat tongetje :I:
En dat lippenstiftje :LOL:
heb meneer ook al drie keer betrapt op met zn poot omhoog plassen tegen de planten aan :schrik:
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

Wat een heerlijk hoofd :I: :I:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

Je hebt hem er wel op z'n oenigst op gezet :F: .
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

Dat wordt echt een grote jongen. Super mooie pup. Hij doet mij denken aan mijn mechelaar x dog trouwens. Was puur een mechelaar om te zien maar dan enorm groot en gespierd met een dunnere vacht. Echt een machtig mooie hond. :ok: Hij was wel flink groter dan de pa van deze pup. :engel:
Afbeelding
Jackira
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jackira »

Ooooh :I:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Kaylee# schreef: heb meneer ook al drie keer betrapt op met zn poot omhoog plassen tegen de planten aan :schrik:
Haha prachtig. Broertje van mijn pup plast ook al vanaf die leeftijd als een echte kerel, het ziet er niet uit :D
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Trouwens mijn dame is niet net zo oud. Had me vergist in de tijdzones, ze is van 8-6 ipv 9-6 ;)
Kaylee#
Actief

laeken schreef:Dat wordt echt een grote jongen. Super mooie pup. Hij doet mij denken aan mijn mechelaar x dog trouwens. Was puur een mechelaar om te zien maar dan enorm groot en gespierd met een dunnere vacht. Echt een machtig mooie hond. :ok: Hij was wel flink groter dan de pa van deze pup. :engel:
opa van moeders kant weegt 55kg nou hoeft dat voor mij helemaal niet liever niet zelfs ivm blessuregevoelligheid maar goed zou hij in de toekomst mogen gaan dekken dan maar een kleinere teef vinden.
In dit geval puur op karakters en hopelijk aanvullen van elkaar gefokt.
Wat tot zo ver goed blijkt uit te pakken maar het is nog vroeg.
Kaylee#
Actief

crutz schreef:Trouwens mijn dame is niet net zo oud. Had me vergist in de tijdzones, ze is van 8-6 ipv 9-6 ;)
Bijna dan :wink:
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

Kaylee# schreef:
laeken schreef:Dat wordt echt een grote jongen. Super mooie pup. Hij doet mij denken aan mijn mechelaar x dog trouwens. Was puur een mechelaar om te zien maar dan enorm groot en gespierd met een dunnere vacht. Echt een machtig mooie hond. :ok: Hij was wel flink groter dan de pa van deze pup. :engel:
opa van moeders kant weegt 55kg nou hoeft dat voor mij helemaal niet liever niet zelfs ivm blessuregevoelligheid maar goed zou hij in de toekomst mogen gaan dekken dan maar een kleinere teef vinden.
Toch is een hele mooie grote hond ook niet verkeerd hoor. Die hond van mij sprong op twee meter hoge muren en rende daar dan heen en weer op. Hij sprong zelfs een keer uit de rijdende auto om achter de schapen aan te gaan. Blessures had hij nooit. Hij was extreem strak en mager. Prachthond en juist die grootte maakte hem erg imposant. Hij had een mislukte politiehonden training achter de rug en dat was de reden dat hij uiteindelijk met veel pijn is herplaatst in bewaking. Hij was te onvoorspelbaar in zijn gedrag naar mensen die teveel kabaal of vreemd gedrag vertoonde. Opspringen en ook tegen de grond werken met een arm in zijn bek. Hem houden aan de riem konden we dan niet. Hij was te groot en te sterk. Hij was al door handen van trainers gegaan. Het was een schat van een hond maar zo'n hond moet je wel onder controle hebben en dat hadden wij niet. Helaas....

Wij woonden in het centrum en hadden een winkel. Heel veel vrienden en de hond was daar te hevig voor. Nooit iemand kwaad gedaan maar tegen de grond gesmakt worden en dan in je smoel geblaft worden door een Mechel van 65 kilo en 80 plus centimeter is niet acceptabel. Hij heeft nooit iemand echt gebeten. Wel heel veel mensen in hun broek laten plassen :engel:
Afbeelding
Kaylee#
Actief

laeken schreef:
Kaylee# schreef:
Toch is een hele mooie grote hond ook niet verkeerd hoor. Die hond van mij sprong op twee meter hoge muren en rende daar dan heen en weer op. Hij sprong zelfs een keer uit de rijdende auto om achter de schapen aan te gaan. Blessures had hij nooit. Hij was extreem strak en mager. Prachthond en juist die grootte maakte hem erg imposant. Hij had een mislukte politiehonden training achter de rug en dat was de reden dat hij uiteindelijk met veel pijn is herplaatst in bewaking. Hij was te onvoorspelbaar in zijn gedrag naar mensen die teveel kabaal of vreemd gedrag vertoonde. Opspringen en ook tegen de grond werken met een arm in zijn bek. Hem houden aan de riem konden we dan niet. Hij was te groot en te sterk. Hij was al door handen van trainers gegaan. Het was een schat van een hond maar zo'n hond moet je wel onder controle hebben en dat hadden wij niet. Helaas....

Wij woonden in het centrum en hadden een winkel. Heel veel vrienden en de hond was daar te hevig voor. Nooit iemand kwaad gedaan maar tegen de grond gesmakt worden en dan in je smoel geblaft worden door een Mechel van 65 kilo en 80 plus centimeter is niet acceptabel. Hij heeft nooit iemand echt gebeten. Wel heel veel mensen in hun broek laten plassen :engel:
klinkt wel echt als een heerlijke hond.
Ik doe naast KNPV ook veel praktijk dagen, praktijk wedstrijden en meerdaagse seminars in Duitsland, België en Frankrijk en dat is voor iedere hond erg zwaar kan daardoor geblesseerd raken maar een zware hond toch wel sneller.
Kaylee#
Actief

Ondertussen is meneer al weer 15 weken en 21.2 KG

Afbeelding
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Poseren is zeg maar wel echt zijn ding he? :LOL:
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Meisje hier is net zo oud, maar gelukkig niet net zo zwaar ;)
Bonnie F
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Bonnie F »

Wat een enorme prachthond! Ik houd ervan. Zonder de illusie te hebben ooit zelf zo 'n hond te kunnen hebben.
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
Kaylee#
Actief

crutz schreef:Meisje hier is net zo oud, maar gelukkig niet net zo zwaar ;)
Zijn zusjes wegen rond de 17 kg, al vind ik ze niet heel hoog eigenlijk.
Maar goed heel andere lijnen dan die van jou natuurlijk.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”