Ook gelukkig knuffeldoetjes, altijd weer fijn.

De buurkinderen kwamen even op bezoek en keken een film met dierengeluiden. Dan gebeurde er met de honden dit:

Vanochtend mochten ze voor het eerst los....

Moderator: moderatorteam

Haha, zie je dat ik geniet van doesjes?Nanna schreef:En nou ben ik het zat. Hup, ga weer een Doesje ergens halen.
*kijkt reuzestreng*

Nee, dat gaat helaas nog niet lukken. Maar het is absoluut waar, dat ik van honden geniet. En ja, doesjes vind ik echt een onwijs leuk ras, dan kan ik niet anders dan glimlachen, kijken en genieten.Persistence schreef:Ben je er nog niet aan toe om langzaamaan te gaan kijken naar weer een doesje? Je geniet zichtbaar van honden! En van doesjes met name nog iets meer

Ja, leuk he?Sterre schreef:Wat een leuk stel. Die voor het raam samen. Heb jij nou je geopereerde arm zo dubbelgevouwen onder je hoofd?

Ja, bijzonder he, dat hondje en dan die zonnestralen. Ik vond het in ieder geval heel mooi, om het zo terug te zien.mosquito1980 schreef:Leuke foto van de knuffel in ZAeneuh, die zonnestraal? Dat was Sam die het goedkeurt
![]()
Vanmorgen mochten ze voor het eerst losIk dacht dat die tekst bij de foto van de kinderen hoorde
![]()
Geniet maar van de tijd samen met ze.... hondjes en buurkinderen

Haha, denk niet dat de baasjes daar dan blij mee zijn.sjm schreef:Wat een mooie doesjesIk ben het met Nanna eens. Je wordt zo blij van die doesjes, ik zou er eentje houden

Ja, echt heerlijk, om logeerdoesjes hier te hebben. Moet zeggen, dat ze ook onwijs lief zijn.Boutje schreef:Dat is het betere genieten!
En de tijd voor je eigen nieuwe doesje die komt wel als die komt. Laat je niet opjagen.

Nee niet zo heel vaak. Ik vind het superleuk.Floortje schreef:Wat een gave kleur die bruine, zie je niet vaak toch?

Ja, is mooi!Hilly45 schreef:Nee niet zo heel vaak. Ik vind het superleuk.Floortje schreef:Wat een gave kleur die bruine, zie je niet vaak toch?