Maar hoe handig is zo'n ren? Buiten kun je hem vaak wel verankeren, maar in huis ben ik bang dat hij gaat schuiven als er eens wild gespeeld wordt en dat de pup er na twee weken overheen klimt. Of valt dat in de praktijk reuze mee?
Moderator: moderatorteam
Een grote, een Duitse herder. Nou ja, voorlopig is het nog een kleintje natuurlijkmosquito1980 schreef:Wat voor een pup krijg je? grote hond, kleine hond?
TessaThomas schreef:Ik heb ook die ren die veertje laat zien gehad, in het zwart. Binnen een week klom hij er uit, dus een houten frame eronder gemaakt waar de ren in viel. Dat was zo'n 50 cm hoger, maar duurde helaas ook maar een paar weken voordat hij daar uit klom.![]()
Sterkte. De pup in mijn verhaal is ook een DH....gemika schreef:Bedankt voor jullie reacties, de meeste ervaringen zijn dus wel positief. Fijn om te horen, ik ga eens kijken welke puppyren het beste zou passen.
Een grote, een Duitse herder. Nou ja, voorlopig is het nog een kleintje natuurlijkmosquito1980 schreef:Wat voor een pup krijg je? grote hond, kleine hond?![]()
TessaThomas schreef:Ik heb ook die ren die veertje laat zien gehad, in het zwart. Binnen een week klom hij er uit, dus een houten frame eronder gemaakt waar de ren in viel. Dat was zo'n 50 cm hoger, maar duurde helaas ook maar een paar weken voordat hij daar uit klom.![]()
![]()
haha, daar was ik dus ook bang voor, zo'n klimgeit die in no time met een onschuldig bekkie naast je staat.
Heb je een linkje naar het fototopic van Isa?gemika schreef:Even een update, Isa is nu een week bij ons en de ren is fantastisch! We gebruiken hem nu als vaste slaapplek en vanaf dag 1 slaapt ze daar in alsof ze niet anders gewend is. Braaf kind![]()
Dus bedankt voor jullie adviezen, ik ben blij dat we hier voor gekozen hebben.
gemika schreef:Je hebt gelijk, geen puppy verhalen zonder foto's. Dus bij deze, Isa heeft haar eigen foto topic