Ik zoek oppas voor mijn hondjes! Van 28 t/m 13 augustus. Kaz is echt een allemansvriend, Fay iets minder, heeft moeite met katten en teven, gecastreerde honden niet meer zo maar dat zal wellicht anders zijn wanneer het in huis is. Ze kan niet meer bijten, want alle tanden zijn eruit

Fay heeft niet veel nodig. Haar mandje, aandacht van mensen en langer lopen dan 3 kwartier kan ze eigenlijk niet meer. Ze loopt prima los maar is wel doof, dus soms moet je als een debiel naar haar zwaaien in de hoop dat ze het ziet

Kaz is gewoon altijd blij, met alles en iedereen

Het belangrijkste is oppas voor Fay. Het pension waar ze gewend is zit vol en ik wil haar op deze leeftijd gewoon liever niet in een vreemd pension doen. Kaz is zo makkelijk, die zou daar minder moeite mee hebben.
De honden zijn het gewend om, wanneer je een dagje weg zou willen, best lang alleen te blijven.
Heb je nou zelf zin in een vakantie in Zeeland? Dan willen we ons huis beschikbaar stellen. We wonen midden in het centrum van Middelburg, en hebben nog een dakterras van 100 m2. 4 slaapkamers waarvan 3 beschikbaar. Het is een ouder huis dus niet enorm luxe maar een heerlijke plek.
Wie heeft er interesse?

(En ik hield helemaal geen plakje kaas in de lucht voor deze foto