Een scheurzus.

Moderator: moderatorteam

Lucia schreef:Ik zou er zo een akita van maken van die zwart witte.
Maar wat gaat het hard ja. Hebben je eigen mannen al kennis gemaakt?
Meestal wordt hij helemaal zwart.ceciel schreef:Krijgt zus nog een zwart dopje of blijft haar neusje zo?
Vast door de blauwe ogen, dat ze als Aussies bestempeld worden?dagmar88 schreef:Lucia schreef:Ik zou er zo een akita van maken van die zwart witte.
Maar wat gaat het hard ja. Hebben je eigen mannen al kennis gemaakt?Aussies dachten ze vandaag allemaal.
Ja, gisteren zijn de pups samen met sjaak getiterd. Ze hadden tot de wachtkamer nog geen andere honden van dichtbij gezien en wisten niet zo goed wat ze er mee moesten.
Helemaal niks besloten ze alle drie, negeren dat rare kleine ding![]()
Hij was ook nog de grootste mieperdZusje bleef gewoon vreten, zelfs tijdens het inbrengen van de chip.
Vandaag hebben ze meer honden gezien en vonden ze het al niet meer raar.
Ja, en de kleur van zusje.Lucia schreef: Vast door de blauwe ogen, dat ze als Aussies bestempeld worden?
Maar heerlijk om je pupje ook zo actief te zien opgroeien!
Alfilillo schreef:Hahaha, wat een kleine wolfjes
Dat zeiden we ook vandaag ja. Maar goed, ze zijn nog niet weg. Zusje ook niet, die is er echt nog niet aan toe.Sandra&co schreef:Ik snap niet dat dat bij jou zo snel gaat. Het leek vorige week dat ze gebóren werden![]()
Ze groeien leuk!
Snap ik. Die van mij waren er eigenlijk met 7 weken wel aan toe maar heb ze toch zolang mogelijk gehouden. Gewoon omdat ze nog steeds wel wat Izzy-klapjes nodig hadden om op het rechte pad te blijvendagmar88 schreef:Dat zeiden we ook vandaag ja. Maar goed, ze zijn nog niet weg. Zusje ook niet, die is er echt nog niet aan toe.Sandra&co schreef:Ik snap niet dat dat bij jou zo snel gaat. Het leek vorige week dat ze gebóren werden![]()
Ze groeien leuk!
Van mij mag het best nog even duren.
Nou ja, het zou wel kunnen, maar ik doe ze allemaal meer plezier met een teefje.Hakkene schreef:Neem je Zus omdat ze een teefje is en een reu niet handig is met je mannen? Wat ik me goed kan voorstellen hoor, is gewoon nieuwsgierigheid, omdat ik ergens las dat de klik nog een beetje moest komen (of in ieder geval: zo interpreteerde ik het). Het is in ieder geval een mooi stel!
Dat ligt aan haar, zal vast wel ergens voor de negen weken zijn.Sandra&co schreef: Snap ik. Die van mij waren er eigenlijk met 7 weken wel aan toe maar heb ze toch zolang mogelijk gehouden. Gewoon omdat ze nog steeds wel wat Izzy-klapjes nodig hadden om op het rechte pad te blijvenWanneer mag ze met je naar huis?
Oh dan komt het vast helemaal goed:) ben benieuwd hoe ze wordt! Veel plezier met die belhamel:)dagmar88 schreef:Nou ja, het zou wel kunnen, maar ik doe ze allemaal meer plezier met een teefje.Hakkene schreef:Neem je Zus omdat ze een teefje is en een reu niet handig is met je mannen? Wat ik me goed kan voorstellen hoor, is gewoon nieuwsgierigheid, omdat ik ergens las dat de klik nog een beetje moest komen (of in ieder geval: zo interpreteerde ik het). Het is in ieder geval een mooi stel!
Guus lijkt heel veel op naap, dat maakt het lastig, voor de fokker ook.Die had hem gehouden als het kon.
Kan me al niet meer voorstellen dat zus niet met me mee zou gaan hoor. Zij trekt van de drie het meest naar me toe en het is moeilijk je niet door haar in te laten palmen
Ja, hij heeft een langere neus en zusje en teddy zijn veel compacter.-Saskia- schreef:Guus. Net een mini akita![]()
Hij lijkt een wat langere snuit te hebben dan z'n nestgenoten of lijkt dat alleen maar zo?
Ik ben super benieuwd hoe ze er binnen een halfjaar uitzien.
DankjewelHakkene schreef: Oh dan komt het vast helemaal goed:) ben benieuwd hoe ze wordt! Veel plezier met die belhamel:)
Op de foto's komt het niet zo goed over, maar hij heeft twee parti oogjes, één merendeels blauw, het ander merendeels bruin.Heavy schreef:Mooi hoor en Guusik val op bruine oogjes

We gaan het zien. Bij merle keesjes zie je eigenlijk nooit een volwassen hond met "butterfly nose".Tamara81 schreef: Denk je dat de neus van Zusje nog zwarter gaat worden? Ze is een dotje, prachtige aanvulling op je roedel straks!