Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

It's so fluffy!

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

GoldenGizmo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 1

It's so fluffy!

Ongelezen bericht door GoldenGizmo »

Gizmo mocht vandaag weer langs de trimster. Na het uitblazen was hij zo fluffy :I:

Afbeelding

Na het wassen, blazen, kammen en knippen (en koekjes eten natuurlijk

Afbeelding

En bij thuiskomst nog even geprobeerd foto's te maken in de tuin:

Moet dat nou? Ik ben moe!
Afbeelding

Gekke bek
Afbeelding

Warm!
Afbeelding

Hé, daar vliegt wat!
Afbeelding

Misschien dat ik vanavond nog even ga proberen om wat foto's te maken, maar ik vond het zelf ook warm, en hoewel hij graag langs de trimster gaat, vindt hij het trimmen zelf wel spannend.

De komende weken zal hij wel weer in de remmen gaan elke keer dat we in de buurt van haar huis komen, want hij wil daar dan naartoe. Hij wil niet eerder afslaan, en ook niet doorlopen als we langs haar huis lopen. Dat heeft hij altijd als hij ergens is geweest waar hij aandacht kreeg, dan wil hij liefst elke dag daar weer langs. Ook als we onderweg iemand tegenkomen die hem ooit heeft aangehaald, dan vindt hij dat hij voortaan altijd met die persoon moet gaan knuffelen :hmmm:

Zie bijvoorbeeld ook maar eens met hem te gaan wandelen voor een afspraak met Crutz in Best, daar heeft hij echt geen zin in, hij wil naar binnen want daar is het leuk! :zweep:
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Re: It's so fluffy!

Ongelezen bericht door crutz »

GoldenGizmo schreef: Zie bijvoorbeeld ook maar eens met hem te gaan wandelen voor een afspraak met Crutz in Best, daar heeft hij echt geen zin in, hij wil naar binnen want daar is het leuk! :zweep:

ja zelfs honden die angstig waren voor de dierenarts komen nu vrolijk binnen na enkele trainingssessies, toch heel wat anders wel in de luchtjes van een kliniek
GoldenGizmo
Zeer actief

crutz schreef:
GoldenGizmo schreef: Zie bijvoorbeeld ook maar eens met hem te gaan wandelen voor een afspraak met Crutz in Best, daar heeft hij echt geen zin in, hij wil naar binnen want daar is het leuk! :zweep:

ja zelfs honden die angstig waren voor de dierenarts komen nu vrolijk binnen na enkele trainingssessies, toch heel wat anders wel in de luchtjes van een kliniek
Oh, Gizmo gaat ook heel blij de kliniek binnen bij onze eigen dierenarts hoor, alleen de behandelkamer wil hij niet in :LOL: Maar bij de balie hebben ze KOEKJES :cheer: :zweep:
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Zonder geschoren keel of kale oren. Mooi zo :lol1:
GoldenGizmo
Zeer actief

-Saskia- schreef:Zonder geschoren keel of kale oren. Mooi zo :lol1:
Ja, dat vind ik lelijk! Ik vind Gizmo juist mooi met zijn kraag :I: Wel is er een stukje van zijn staart af, die wordt zo lang dat de haren op de grond hangen als hij staat. Hij sleept er een hoop rotzooi in mee en dat vindt hij zelf ook vervelend, en ik merk dat wanneer die haren iets korter geknipt zijn (en dan zijn ze nog steeds lang), hij zijn staart wat hoger draagt, dus ik denk dat het dan voor hem ook wat lichter aanvoelt.
GoldenGizmo
Zeer actief

Eindelijk een foto vanaf de zijkant gemaakt waarop hij staat
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

GoldenGizmo schreef:Eindelijk een foto vanaf de zijkant gemaakt waarop hij staat
Afbeelding
:I:
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

Hij ziet er zeker fluffy uit. Haha wat een eigengereid beest dat hij de komende weken niet bij het huis van de trimmer weg wil als je daar langs loopt :F: .
GoldenGizmo
Zeer actief

Zamunda schreef:Hij ziet er zeker fluffy uit. Haha wat een eigengereid beest dat hij de komende weken niet bij het huis van de trimmer weg wil als je daar langs loopt :F: .
Hij heeft vorig jaar in mei en in december 1 (één!) nachtje bij kennissen een straat verderop gelogeerd. Hij houdt nu nog steeds in wanneer we langs dat huis lopen, in de hoop dat we daar langs gaan, en we lopen daar toch zeker wel 4-5 keer per week langs, als het niet vaker is. We zijn inmiddels zo ver dat hij alleen even afremt wanneer we bij dat huis komen (en gas geeft wanneer we in de buurt komen), het heeft een tijd geduurd voordat hij niet meer meteen het tuinpad op schoot wanneer we daar liepen :LOL:
GoldenGizmo
Zeer actief

Hij was trouwens ook nog maar één keertje met mij bij een vriendin met ook een golden op bezoek geweest, de volgende keer parkeerde ik iets verder weg, maar hij wist precies de weg naar haar huis. Ook is hij een keer een dagje bij een andere vriendin (zonder hond) op bezoek geweest omdat wij een dag weg waren, en zij ging hem uitlaten op een plek waar hij nog nooit eerder was geweest, maar hij wist volgens haar heel goed de weg terug naar haar huis te vinden, terwijl ze via een andere weg terug liep dan ze heen was gelopen :O:
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

GoldenGizmo schreef:Hij was trouwens ook nog maar één keertje met mij bij een vriendin met ook een golden op bezoek geweest, de volgende keer parkeerde ik iets verder weg, maar hij wist precies de weg naar haar huis. Ook is hij een keer een dagje bij een andere vriendin (zonder hond) op bezoek geweest omdat wij een dag weg waren, en zij ging hem uitlaten op een plek waar hij nog nooit eerder was geweest, maar hij wist volgens haar heel goed de weg terug naar haar huis te vinden, terwijl ze via een andere weg terug liep dan ze heen was gelopen :O:
Hij heet dan ook eigenlijk Tom Tom :cool2: .
Zyntia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zyntia »

Prachtige hond :I:
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

Aahhh heerlijk!
GoldenGizmo
Zeer actief