Zo ligt hij naast me op de bank. Leuk hoor. Een puppy dat nooit volwassen wordt.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Hij heeft ook van die lekkere dikke pootjes.fenneke schreef:Hij blijft inderdaad een puppie . Heerlijk
Leuk hè? Nu hij al heel lang niet meer allergisch is heeft hij een mooi vachtje. Dat witte was eerst gewoon weg door haaruitval en krabbenTamara81 schreef:![]()
Die witte streep over zijn buik
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteKlopt. Want hij gedraagt zich soms totaal onaangepast. Vandaag vloog hij uit tegen mijn partner die mij gedag kwam zeggen. Maar nadat hij daar dan grommend op af vliegt maakt hij er een spelletje van en moeten we weer lachen. Het is een heel vreemd innemend hondje met een houden hartje en daarom is hij goed zoals hij is. En zijn smoeltje werkt daar goed aan mee.Ptje schreef:En ófff hij weet dat ie schattig is, de kleine schurk heeft jullie gewoon totaal ingepakt

laeken schreef:Klopt. Want hij gedraagt zich soms totaal onaangepast. Vandaag vloog hij uit tegen mijn partner die mij gedag kwam zeggen. Maar nadat hij daar dan grommend op af vliegt maakt hij er een spelletje van en moeten we weer lachen. Het is een heel vreemd innemend hondje met een houden hartje en daarom is hij goed zoals hij is. En zijn smoeltje werkt daar goed aan mee.Ptje schreef:En ófff hij weet dat ie schattig is, de kleine schurk heeft jullie gewoon totaal ingepakt
Hij kan ook een heel heertje zijn. Juist die vele gezichten is leuk.HillieS schreef:Ik liet de foto's (van je fb) gisteren aan m'n man zien met de vraag: en, hoe oud is dit hondje?
In eerste instantie zei hij pup, later bij een andere foto was hij in verwarring.
Hartstikke leuk toch! Hij vond hem een erg leuk hondje om te zien trouwens.laeken schreef:Hij kan ook een heel heertje zijn. Juist die vele gezichten is leuk.HillieS schreef:Ik liet de foto's (van je fb) gisteren aan m'n man zien met de vraag: en, hoe oud is dit hondje?
In eerste instantie zei hij pup, later bij een andere foto was hij in verwarring.

Ik denk wel dat hij precies bij de juiste eigenaar terecht is gekomen, altijd leuk om te lezen hoe dol je op je eeuwige puppekind bentlaeken schreef:Klopt. Want hij gedraagt zich soms totaal onaangepast. Vandaag vloog hij uit tegen mijn partner die mij gedag kwam zeggen. Maar nadat hij daar dan grommend op af vliegt maakt hij er een spelletje van en moeten we weer lachen. Het is een heel vreemd innemend hondje met een houden hartje en daarom is hij goed zoals hij is. En zijn smoeltje werkt daar goed aan mee.Ptje schreef:En ófff hij weet dat ie schattig is, de kleine schurk heeft jullie gewoon totaal ingepakt
blondie schreef:Inderdaad een pup look! Ik noemde onze Bluf de eeuwige pup, al had zij haar uiterlijk daarin tegen![]()
Guus heeft ook nog eens de puplook!
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteIk smelt altijd van zijn dikke voeten en zijn berg los vel op zijn kop. Die kop van hem past twee keer in het vel op zijn kop. Hij ligt soms met zijn nekkie op een kleedje los vel.Zamunda schreef:Dat oogwit... om te smelten.
Ja zeker zoals hij daar ligt is hij echt om op te vretenlaeken schreef:Ik smelt altijd van zijn dikke voeten en zijn berg los vel op zijn kop. Die kop van hem past twee keer in het vel op zijn kop. Hij ligt soms met zijn nekkie op een kleedje los vel.Zamunda schreef:Dat oogwit... om te smelten.
![]()
Gekke is dat het om zijn toch behoorlijk slanke lijf wel strak zit als van een terriër. Vanaf de schouders tot de neus is er gewoon veeeel teveel vellen.
En tel op zijn ontzettend goedaardige karakter. Hij voegt en schikt zich naar elke hond zonder zijn waardigheid en eigenheid te verliezen. Ze mogen hier ook op alles afstuiven. Babies, bezoek en andere honden die op bezoek komen. Guus wil altijd vrienden worden dus ik steek mijn handen in het vuur voor zijn betrouwbaarheid.Zamunda schreef:Ja zeker zoals hij daar ligt is hij echt om op te vretenlaeken schreef:Ik smelt altijd van zijn dikke voeten en zijn berg los vel op zijn kop. Die kop van hem past twee keer in het vel op zijn kop. Hij ligt soms met zijn nekkie op een kleedje los vel.Zamunda schreef:Dat oogwit... om te smelten.
![]()
Gekke is dat het om zijn toch behoorlijk slanke lijf wel strak zit als van een terriër. Vanaf de schouders tot de neus is er gewoon veeeel teveel vellen.. En dat hij dan zo naar je kijkt maakt het helemaal af! Apart hondje is het met dat maffe extra vel en dan ook dat mooie strakke lijffie.