Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heb je alleen blikvoer en brok geprobeerd?
Misschien moet je het eens met versvlees proberen? en is hij idd levendig?
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Als de DA ook zijn maag en darmen heeft gevoeld op obstructies, zijn tandjes heeft gechekt en ook de bloedtests zijn ok......dan zou ik gewoon iets heel lekkers proberen, bijv vers vlees of een lapje pens. Je weet zeker zijn hij niet iets fouts heeft opgegeten (een tennisbal ofzo...die verteren haast niet en kunnen hem behoorlijke buikpijn geven)....
Is het een reu (misschien loopse teef in de buurt????). Nou ja, even de testjes afwachten maar....... : Peet
Ik lees met je mee, ook tommie heeft wat eetproblemen. Ben erg benieuwd hoe het bij jullie komt, als hij al een week niet gegeten heeft zeg....dan zou ik ook wel best in de stress zitten.
Hopelijk heb je snel de uitslag! Ik duim voor je!
ja dan zou ik me ook echt zorgen maken ik zou even de dieren arts af wachten als dat ten minste niet te lang duurt anders zou ik weer naar hem doe gaan
veel succes zou ik zeggen en laat ons iets weten over de testen!
Groetjes van Leentje en een poot van Bengo&Cerruti
*op maandag 8 maart hebben ze Bengo achter mijn rug om herplaatst. Bengo was een prachtige, lieve gezonde zwarte labrador. MIjn soulmate. Bij elke stap die ik zet denk ik aan hem. *
Wat je ook kan proberen is hem eten geven en eet hij niet dan wegzetten.Wel laten zien dat je het weg zet..en na een poosje het weer geven.Het zou kunnen dat hij dan gaat eten omdat hij bang is dat het weer weg gaat.Dat heb ik van de dierenarts.Het hielp bij onze hond.Gery
Oh, wat ontzettend naar voor je! Is er ook al een echo gemaakt? Bij mijn hond was het zijn bijnierschors of zoiets. Maar mijn hond was al 13 jaar en had een flinke hartruis. Hoe oud is je hond??? En wat zijn verder de plannen???
Ai :cry2: dat is niet zo best.... heel veel sterkte.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...