Nee, ik wil geen zand in mijn ogen

Het resultaat

Moderator: moderatorteam

Na de finish is er nog een stuk baan voor het uitlopen en dat eindigt in een zandbak. Daar stopt de nephaas en kunnen de hondjes veilig remmen. Als je de link volgt, zie je het filmpje van de zwarte hond met witte korf en bruin bandje over de snuit die ik ook bij de foto's heb staan. De meeste honden stoppen wel wat eerdermosquito1980 schreef:Mooie foto's![]()
Gebeurd dit aan het eind van de race?

wauwww, mooi filmpjeGalga's schreef:Na de finish is er nog een stuk baan voor het uitlopen en dat eindigt in een zandbak. Daar stopt de nephaas en kunnen de hondjes veilig remmen. Als je de link volgt, zie je het filmpje van de zwarte hond met witte korf en bruin bandje over de snuit die ik ook bij de foto's heb staan. De meeste honden stoppen wel wat eerdermosquito1980 schreef:Mooie foto's![]()
Gebeurd dit aan het eind van de race?![]()
![]()
https://www.facebook.com/carolien.verst ... 545988506/
Ze blijven het proberen. Sommigen krijgen de haas toch nog door de korf heen te pakken. Er was een hond die wurmde net zo lang tot hij de korf af had en ging toen vol op de haas. Sommigen laten gewoon echt niet los. Er ligt ook wel een losse haas en vaak pakken ze dan wel over. Stelletje fanatiekelingenveertje schreef:Blijven de honden met muilkorf toch proberen om hem te pakken of neemt die drive af als ze hem te vaak niet kunnen pakken vanwege de muilkorf?

Die fanatieke kopGalga's schreef:Ze blijven het proberen. Sommigen krijgen de haas toch nog door de korf heen te pakken. Er was een hond die wurmde net zo lang tot hij de korf af had en ging toen vol op de haas. Sommigen laten gewoon echt niet los. Er ligt ook wel een losse haas en vaak pakken ze dan wel over. Stelletje fanatiekelingenveertje schreef:Blijven de honden met muilkorf toch proberen om hem te pakken of neemt die drive af als ze hem te vaak niet kunnen pakken vanwege de muilkorf?