Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondenosteopaat

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

kloesje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4

Hondenosteopaat

Ongelezen bericht door kloesje »

Jannemarie Frowijn is de hondenosteopaat waar ik met tevredenheid heen ga met mijn honden en waar meerdere forummers heen gaan (gelezen).

Nu kan ik eindeloos reclame voor haar maken, maar de reden van dit topic is... dat haar nieuwe site live staat en dat mijn 4 hondjes als model op de website staan (ik zelf ook :schrik: ) en daar ben ik toch wel een beetje trots op :lol1:

http://www.hondenosteopaat.nl
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Re: Hondenosteopaat

Ongelezen bericht door ranetje »

Leuk :ok:
Ik vind Meppel nogal ver :tongue: de onze zit wat dichterbij :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Mizzsylver, ik kan dat ook niet vinden idd. Mijn fysio/osteo is gelukkig een heel stuk goedkoper ;)
Gaaf dat je mee mocht helpen zo wendy! Leuke foto’s :ok:
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Ik ben ook bij Jannerieke geweest. Sam was eigenlijk te onrustig en zij stemt dan af op de hond, waardoor er niet heel veel kon. Maar ze heeft wel de rug behandeld en daarna liep Sam echt kwispelend buiten. Dat was echt 180graden omgedraaid. Verder vind ik Jannerieke ook wel realistisch. Bij Sam was het heel duidelijk; dit en dit gaan we niet doen, dit past gewoon ook bij de oudere hond etc. etc. Ze verwijst ook adequaat door. Gaf aan, dat Sam juist wel geholpen zou zijn bij ontspanningsmassage en bij haar collega leer ik handvatten hoe Sam nog meer te ontspannen, wat thuis heel fijn is voor Sam.

Ik denk dat met NES het systeem (soort scan-apparaatje) bedoeld wordt, om e.e.a. door te meten, maar w.s. kan Kloesje daar meer over vertellen?

http://nl.neshealth.com/science/hoe-de- ... gie-werkt/
Afbeelding
kloesje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door kloesje »

Hilly45 schreef:Ik ben ook bij Jannerieke geweest. Sam was eigenlijk te onrustig en zij stemt dan af op de hond, waardoor er niet heel veel kon. Maar ze heeft wel de rug behandeld en daarna liep Sam echt kwispelend buiten. Dat was echt 180graden omgedraaid. Verder vind ik Jannerieke ook wel realistisch. Bij Sam was het heel duidelijk; dit en dit gaan we niet doen, dit past gewoon ook bij de oudere hond etc. etc. Ze verwijst ook adequaat door. Gaf aan, dat Sam juist wel geholpen zou zijn bij ontspanningsmassage en bij haar collega leer ik handvatten hoe Sam nog meer te ontspannen, wat thuis heel fijn is voor Sam.

Ik denk dat met NES het systeem (soort scan-apparaatje) bedoeld wordt, om e.e.a. door te meten, maar w.s. kan Kloesje daar meer over vertellen?

Ik denk dat de site van jou voldoende info geeft. Het apparaatje heet inderdaad zo.

Bij mijn honden gebruikt ze deze scan en NES behandeling enkel ter ondersteuning van de osteopatie, maar het word ook wel volledig ingezet ondersteund met druppels.

Ik heb geen idee of dit normale prijzen zijn, maar ik heb dit voor mijn honden over wanneer zij klachten hebben. Ze staat goed aangeschreven in het Noorden.

Fijn dat er ook op andere plaatsen in Nederland goede osteopaten aanwezig zijn die een ieder kan helpen met hun dier :ok:
Afbeelding
under the red sky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door under the red sky »

Inderdaad leuk om je eigen hond zo terug te zien, de toller is dus van mij :) Ik ben ook heel tevreden over Jannemarie, ben er met verschillende honden geweest. Hoewel ik het soms wat 'zweverig' vind, heb ik best opvallende resultaten gezien. En ook wel eens dat het niks deed maar daar is ze zelf ook heel realistisch in.
groetjes,
Gerja

www.undertheredsky.nl
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Hilly45 schreef:Ik ben ook bij Jannerieke geweest. Sam was eigenlijk te onrustig en zij stemt dan af op de hond, waardoor er niet heel veel kon. Maar ze heeft wel de rug behandeld en daarna liep Sam echt kwispelend buiten. Dat was echt 180graden omgedraaid. Verder vind ik Jannerieke ook wel realistisch. Bij Sam was het heel duidelijk; dit en dit gaan we niet doen, dit past gewoon ook bij de oudere hond etc. etc. Ze verwijst ook adequaat door. Gaf aan, dat Sam juist wel geholpen zou zijn bij ontspanningsmassage en bij haar collega leer ik handvatten hoe Sam nog meer te ontspannen, wat thuis heel fijn is voor Sam.

Staat toch gewoon op de site wat ze met de NES scan doet?

https://hondenosteopaat.nl/de-hondenosteopaat/nes-scan/
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Wat leuk dat jullie zo op de site staan als modellen :D

Ik betaal voor de fysio hier ook een beduidend lager bedrag, maar volgens mij heb ik dergelijke prijzen wel vaker gezien, dus het zal toch redelijk normaal zijn.
Mizzsylver schreef:Ik had het idee dat de letters N E S een afkorting voor iets waren. Wat het doet dat snap ik wel en vond ik ook wel op de site. Maar de afkorting niet.
Nutri Energetics Systems
https://www.trede-ngc.nl/behandelvormen/nes-therapie/
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”