Hier een kleine selectie

Moderator: moderatorteam

Het is ook echt hun favoriete ruimte. Langs de deur lopen lukt niet, daar MOETEN ze echt naar binnen.gonnie schreef:Leuk zeg.
Wel fijn om daar de ruimte voor te hebben.
U is welkom. Kennismaking is gratisbram en thijs schreef:Je hebt zeker nog nooit een Grote Zwitser op les gehad?
Hun urnen springen niet meer zo hoogcrutz schreef:U is welkom. Kennismaking is gratisbram en thijs schreef:Je hebt zeker nog nooit een Grote Zwitser op les gehad?

Sorry ik had ergens nog in m’n hoofd dat je nog een hond had...bram en thijs schreef:Hun urnen springen niet meer zo hoogcrutz schreef:U is welkom. Kennismaking is gratisbram en thijs schreef:Je hebt zeker nog nooit een Grote Zwitser op les gehad?
Maar ook zonder urn had je de boom ingekund, ik geloof niet dat een Grote Zwitser voor zoiets als dit te porren iscrutz schreef:Sorry ik had ergens nog in m’n hoofd dat je nog een hond had...bram en thijs schreef:Hun urnen springen niet meer zo hoogcrutz schreef:U is welkom. Kennismaking is gratisbram en thijs schreef:Je hebt zeker nog nooit een Grote Zwitser op les gehad?

Ik heb een pindabal en zo donutgeval. Maar is een beetje lastig in een flat. Heb die pindabal al leeg laten lopen. Na de renovatie hier zal ik hem wel weer gaan gebruiken. Nam een beetje veel ruimte in in mijn slaapkamer.crutz schreef:Het is ook echt hun favoriete ruimte. Langs de deur lopen lukt niet, daar MOETEN ze echt naar binnen.gonnie schreef:Leuk zeg.
Niet alleen nemen ze veel ruimte in, ook zijn het niet de meest diverse en eigenlijk zeker geen beginners materialen.gonnie schreef:Ik heb een pindabal en zo donutgeval. Maar is een beetje lastig in een flat. Heb die pindabal al leeg laten lopen. Na de renovatie hier zal ik hem wel weer gaan gebruiken. Nam een beetje veel ruimte in in mijn slaapkamer.crutz schreef:Het is ook echt hun favoriete ruimte. Langs de deur lopen lukt niet, daar MOETEN ze echt naar binnen.gonnie schreef:Leuk zeg.