Ik ben benieuwd of iemand weet wat dit kan zijn? Toevallig zag ik op FB een chihuahua voorbij komen die ook een kaal buikje/borst had, is dit soms iets dat wel vaker voor komt bij chihuahua's?

Moderator: moderatorteam

. Bedankt, ik heb heel het net al afgeplozen maar kon niets vinden. Ze is net twee.Chihuahua-paws schreef:Ja het komt vaker voor. google maar eens op Alopecia are Ata!
Toots was ook kaal op de buik/borst.
Hoe oud is ze? Want ineens uitval van haar is wel vreemd.
. Er is geen oorzaak voor de kaalheid bij de chi van je moeder gevonden? Ik vermoede al dat dit wel meer voorkomt maar kon er niets over vinden.Sandra&co schreef:De oudste Wawa van m'n moeder heeft ook een zeemlappen borst.
. Ik lees dat Alopecia are Ata de donkere haren treft bij Lotus vallen de witte haren uit.Chihuahua-paws schreef:Ja het komt vaker voor. google maar eens op Alopecia are Ata!
Toots was ook kaal op de buik/borst.
Hoe oud is ze? Want ineens uitval van haar is wel vreemd.
. Neuh, volgens mij is het gewoon 1 van de wondere eigenschappen van (broodfok-)Chihuahua'sAntonetta schreef:Er is geen oorzaak voor de kaalheid bij de chi van je moeder gevonden? Ik vermoede al dat dit wel meer voorkomt maar kon er niets over vinden.Sandra&co schreef:De oudste Wawa van m'n moeder heeft ook een zeemlappen borst.

.
.