Naar liefde: Izzy kluift.

Korte overdracht-blik.

Sofi kluift.

Nou. Doei.

Moderator: moderatorteam

Ik ben echt zó blij dat Sofi zoveel kleiner is dan Izzy. Als die twee even groot waren, zou m'n huis op dagelijkse basis gesloopt worden tijdens het spelen. Nu moeten ze zich nog enigszins inhoudenZamunda schreef:Wat zijn ze toch ontzettend leuk met elkaar, echt een supercombinatie.
Haha, ik denk dat Izzy er ook wel blij mee is anders had ze nog grotere perforaties door haar lipSandra&co schreef:Ik ben echt zó blij dat Sofi zoveel kleiner is dan Izzy. Als die twee even groot waren, zou m'n huis op dagelijkse basis gesloopt worden tijdens het spelen. Nu moeten ze zich nog enigszins inhoudenZamunda schreef:Wat zijn ze toch ontzettend leuk met elkaar, echt een supercombinatie.
Ze speelt zélden met honden van haar eigen grootte maar zij en een Viszla-reu zijn elkaar wel eens te lijf gegaan, jaren geleden. Ik had nog nooit zoveel lomp speelgeweld gezien tussen 2 honden en ze genoten er allebei met volle teugen van. Zo had ik haar nog nooit gezien en zo ga ik het ook nooit meer zien denk ik. Maar toen zat ze dus ónder de bloed/kwijlvlekken, van kop tot schouder. Heeft ze volgens mij niks van gemerktZamunda schreef: Haha, ik denk dat Izzy er ook wel blij mee is anders had ze nog grotere perforaties door haar lip![]()
.