We beginnen in de duinen, met eerst veel zand
naamloos-0424.jpg by Marenko, on Flickr
naamloos-0425.jpg by Marenko, on Flickr
naamloos-0427.jpg by Marenko, on FlickrHet strand op en even rennen met een balletje
naamloos-0433.jpg by Marenko, on Flickr
naamloos-0437.jpg by Marenko, on FlickrAltijd zorgen dat je op tijd weg bent met je camera, want ze rent er altijd bijna tegen aan
naamloos-0449.jpg by Marenko, on FlickrVoetjes van de vloer
naamloos-0447.jpg by Marenko, on Flickr
naamloos-0448.jpg by Marenko, on FlickrZe heeft iets gezien of gehoord achter de duinen.
naamloos-0472.jpg by Marenko, on FlickrIk zie niets en hoor ook niets, maar het kind is er van overtuigd. Er is daar iets
naamloos-0473.jpg by Marenko, on Flickr
naamloos-0476.jpg by Marenko, on FlickrTriss er is niets!
naamloos-0484.jpg by Marenko, on FlickrMaar baas... ik hoor het toch
naamloos-0486.jpg by Marenko, on FlickrNou ik hou het toch nog even in de gaten hoor.
naamloos-0495.jpg by Marenko, on FlickrJe gelooft me niet he? Nou let maar op straks!
naamloos-0507.jpg by Marenko, on FlickrZe heeft iets anders in het vizier gekregen
naamloos-0512.jpg by Marenko, on Flickr
naamloos-0520.jpg by Marenko, on FlickrDaar is het, dat wat ik op het strand al hoorde
naamloos-0521.jpg by Marenko, on FlickrVerdomd, ze heeft gelijk, die hoort daar niet
naamloos-0523.jpg by Marenko, on FlickrEr werd gewerkt in het duin. En tja, dat is natuurlijk niet normaal
naamloos-0531.jpg by Marenko, on FlickrNog even checken hoor!
naamloos-0529.jpg by Marenko, on FlickrDeze vrouw komen we eigenlijk altijd wel tegen, en ik vind haar Duitser zo mooi!
naamloos-0542.jpg by Marenko, on FlickrNog even lol met een stuk hout
naamloos-0551.jpg by Marenko, on FlickrEn dat was het weer
naamloos-0564.jpg by Marenko, on FlickrZe is zo gegroeid het afgelopen jaar. Het is zo fijn om samen met haar lekker buiten te wandelen. Luistert perfect, doet niet moeilijk, en nagenoeg nergens meer spanning om. Gewoon een heerlijke hond.