Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nanna schreef:Filmpje is vaker langsgekomen maar misschien ook leuk om eens te zien door de nieuwere leden. Ik wil ook nooit meer horen hoe lastig het is om met een hond te fietsen
Doe dat maar eens met 16 huskies, dan ben je knap :
Fietsen met de honden los vind ik hartstikke prima te doen. Alleen doe ik dat bijna nooit want waarom zou ik? Fietsen doe ik juist als ze niet los kunnen (auto in garage dus kan niet naar losloopgebied of honden loops). Maar ik durf echt niet met ze alle drie aangelijnd te fietsen, ik vind het met eentje al moeilijk zat. Dus dan ga ik maar drie keer apart
Fietsen met de honden los vind ik hartstikke prima te doen. Alleen doe ik dat bijna nooit want waarom zou ik? Fietsen doe ik juist als ze niet los kunnen (auto in garage dus kan niet naar losloopgebied of honden loops). Maar ik durf echt niet met ze alle drie aangelijnd te fietsen, ik vind het met eentje al moeilijk zat. Dus dan ga ik maar drie keer apart
Ken best
Netjes! Maar ik durf het niet. Ik ben een echte kluns
En jij filmt het ondertussen ook nog alsof het niks is
Haha! Ik speel ook een beetje vals Ik had Cody aan Manu vastgebonden, als je niet in het gareel loopt geeft hij je wel even een brom dat je normaal moet doen
Ah wat leuk! Ik fiets zelden met Izzy en Sofi tegelijkertijd, stomweg omdat ze niet even lange pootjes hebben. Izzy in draf betekent Sofi in volle galop wat voor langere stukken niet echt relaxed is.
Nanna schreef:Filmpje is vaker langsgekomen maar misschien ook leuk om eens te zien door de nieuwere leden. Ik wil ook nooit meer horen hoe lastig het is om met een hond te fietsen
Doe dat maar eens met 16 huskies, dan ben je knap :
Heel knap !!!!!!
Maar zijn dat echt sledehonden ? Als ik aan sledehonden denk, denk ik eerder aan husky of malamute of eskimohond, maar niet zulke honden.
Het lijken me meer jachthonden ofzo ? Ken het ras helemaal niet.
Charlie schreef:Heel knap !!!!!!
Maar zijn dat echt sledehonden ? Als ik aan sledehonden denk, denk ik eerder aan husky of malamute of eskimohond, maar niet zulke honden.
Het lijken me meer jachthonden ofzo ? Ken het ras helemaal niet.