Wat denken jullie wat voor rassen erin zitten?

Moderator: moderatorteam
Ja, dat. Het hele idee van 'ras' kun je eigenlijk wel laten varen als je een hond uit het buitenland adopteertLaura84 schreef:gewoon een enige kruising jachthond
daar heb je helemaal gelijk in. Toch denk ik dat de kans dat er een x procent jachthond in zit, groter is dan een border collieNanna schreef:En er hoeft niet eens jachthond in te zitten. Het feit dat hij houndmarked is betekent niet dat het DUS een jachthond is.
Bij Border Collies zie je het ook wel
Het is wel een leukerdje trouwens
dat absoluut, vaak genoeg mee gemaakt met "kruising" HollandersNanna schreef:Dat denk ik ook hoorLaura84 schreef:daar heb je helemaal gelijk in. Toch denk ik dat de kans dat er een x procent jachthond in zit, groter is dan een border collieNanna schreef:En er hoeft niet eens jachthond in te zitten. Het feit dat hij houndmarked is betekent niet dat het DUS een jachthond is.
Bij Border Collies zie je het ook wel
Het is wel een leukerdje trouwensMaar ik bedoel meer te zeggen dat je niet voor 100% aan een kleur kunt afleiden om welke mix het gaat.
Célie schreef:Duitse herder x bretonse spaniel staat in dr gebruikerspaneelceciel schreef:Echt geen idee wat voor kruising Rambo is, maar hij is 100% prachtigBen dan wel nieuwsgierig aan wat voor rassen die dierenarts dan dacht.
Waar komt die Epagneul Breton vandaan wapperen?Célie schreef:Duitse herder x bretonse spaniel staat in dr gebruikerspaneelceciel schreef:Echt geen idee wat voor kruising Rambo is, maar hij is 100% prachtigBen dan wel nieuwsgierig aan wat voor rassen die dierenarts dan dacht.
Een Beagle is ook een jachthondMaryanne schreef:Misschien iets van Beagle en een jachthond. Hij is in ieder geval echt heel leuk
Juist zo leuk om te bedenken wat er mogelijk in zit. Dat deed ik bij iedere opvanger.Sandra&co schreef:Ja, dat. Het hele idee van 'ras' kun je eigenlijk wel laten varen als je een hond uit het buitenland adopteertLaura84 schreef:gewoon een enige kruising jachthondMaar het is een énig hondje.
Haha wat stom idd, daar had ik zelf ook niet bij stilgestaan.Célie schreef:Duitse herder x bretonse spaniel staat in dr gebruikerspaneelceciel schreef:Echt geen idee wat voor kruising Rambo is, maar hij is 100% prachtigBen dan wel nieuwsgierig aan wat voor rassen die dierenarts dan dacht.
Op deze foto was ie 16 weken oud.Johnny Jones schreef:Juist zo leuk om te bedenken wat er mogelijk in zit. Dat deed ik bij iedere opvanger.Sandra&co schreef:Ja, dat. Het hele idee van 'ras' kun je eigenlijk wel laten varen als je een hond uit het buitenland adopteertLaura84 schreef:gewoon een enige kruising jachthondMaar het is een énig hondje.
Hoe oud en groot is Rambo? Hij lijkt een paar stevige pootjes te hebben, zou er ook iets van labrador inzitten?