Moderator: moderatorteam
Dat dus eigenlijk. Ik ben inmiddels al helemaal aan Cody's krulstaartje gewend en vind het inderdaad wel iets lekker vrolijks hebbenveertje schreef:Precies hetzelfdeAl vond ik voor ik Finn had, ook langharige krulstaarten niet je van het. Maar ik ben er inmiddels aan gewend en het heeft ook wel iets vrolijks als je dat pluimpje zo omhoog ziet steken en het vrolijk in de wind wappert
Nee. Droef heeft net zo'n smerige krater als niko had. Later is het klokkenspel gaan hangen en met een beginnende perineale hernia was het helemaal een walgelijk aanzicht.Dees en Maylo schreef:Krulstaart of niet zegt me niet zoveel. Het aanzien van een anus is al vrij snel normaal.
Oh, de basenji vind ik wat korthaarkrulstaart betreft nou net de enige uitzondering.Nanna schreef: Zegnouzelluf.
Tsjah die ballen idd. Die laten ook weinig aan je fantasie over.dagmar88 schreef:Nee. Droef heeft net zo'n smerige krater als niko had. Later is het klokkenspel gaan hangen en met een beginnende perineale hernia was het helemaal een walgelijk aanzicht.Dees en Maylo schreef:Krulstaart of niet zegt me niet zoveel. Het aanzien van een anus is al vrij snel normaal.
Gelukkig geeft de breedte van de snuit een goede indicatie van de grootte van het hol.
Kun je dat mooi overslaan
Dat commentaar.Nanna schreef:Thank God for Butt Covers
dit. Maar ik had een tijdje een Anatool en die staart stoorde me toch echt nietDeDiana schreef:Ik hou er ook niet echt van, vooral niet bij kortharige honden en als het een stijf in elkaar gedraaid krulstaartje is. Bij poolhonden en langharige honden vind ik het niet zo storend. Maar doe mij in het algemeen maar een lange, wuivende, hangende staart.
Ik ben ook niet van de krulstaarten, dit wil ik zienHeavy schreef:Oh nee geen krulstaarten voor mij . Ik zou de hele tijd de neiging hebben om dat ding uit de knoop te halen denk ik .
Tja, daar zeg je wat. Ik zou het niet weten hahaCrescent schreef:Ik vind het niet uitgesproken mooi of lelijk. Maar omdat ik het prettig vind als de hond er voldoende mee kan communiceren of hem als balans gebruiken neig ik naar rechte staarten. En zit me gelijk af te vragen wat de functie is van een krul. Warmte vasthouden?
Wat is de functie van een hangoor?Crescent schreef:Ik vind het niet uitgesproken mooi of lelijk. Maar omdat ik het prettig vind als de hond er voldoende mee kan communiceren of hem als balans gebruiken neig ik naar rechte staarten. En zit me gelijk af te vragen wat de functie is van een krul. Warmte vasthouden?
Dankjewel voor je uitlegdagmar88 schreef:Wat is de functie van een hangoor?Crescent schreef:Ik vind het niet uitgesproken mooi of lelijk. Maar omdat ik het prettig vind als de hond er voldoende mee kan communiceren of hem als balans gebruiken neig ik naar rechte staarten. En zit me gelijk af te vragen wat de functie is van een krul. Warmte vasthouden?
Ee normale staart zit niet vast in de krul he, die kan alle kanten uit en hindert niet in de communicatie.
Dat is een hoerensmoes van hondenbaasjes waarvan de hond het zogenaamd allemaal niet begrijpt.
Met zo'n beperkt mopsenstaartje weet ik het niet, maar dat zijn verder toch al geen communicatieve hoogvliegers.
Ja. Denk ikbram en thijs schreef:Denk je dat? Lijkt me sterk gezien het beeldCrescent schreef:Warmte vasthouden?