Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Yep genen doen toch iets...
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Yep genen doen toch iets...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Re: Yep genen doen toch iets...
Haha, hoe die andere ook zo rustig blijft en kijkt.. 

- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
- Aantal honden: 2
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

xxxxxxxxxxxxxhhhhhhmmmmmmmmmm]]]]]] .. (dat was het commentaar van 1 van de poezebeesten die over m'n toetsenbord liep

- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
misschien zie ik een ander filmpje hoor maar ik zie dat twee honden op een andere manier worden vast gehouden. In mijn ogen is dat alleen maar de aanleiding dat de één weg wil en de ander rustig blijft zitten.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Mwa je mag weleens proberen om mijn pup zo vsst te houden als die witteblacky schreef:misschien zie ik een ander filmpje hoor maar ik zie dat twee honden op een andere manier worden vast gehouden. In mijn ogen is dat alleen maar de aanleiding dat de één weg wil en de ander rustig blijft zitten.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- dagmar88
- Zeer actief
malinois schreef:Mwa je mag weleens proberen om mijn pup zo vsst te houden als die wittedat lukt gewoonweg ook niet tenzij t slaapt

Overal op en tussen klimmen, ze hadden het op de dweil voorzien. Legde de DA die weg en hadden ze hem 10 seconden later weer te pakken om hem groepsgewijs te vermoorden.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat mag ik ook nog binnenkort. Mn eigen pup en t zusje die bij een vriendin van me zit. T zweet staat me nu al op mn rug alleen met 2 van die pups...: mrgreen:dagmar88 schreef:malinois schreef:Mwa je mag weleens proberen om mijn pup zo vsst te houden als die wittedat lukt gewoonweg ook niet tenzij t slaapt
Met die husky pups was het nog een hele opgave bloed te prikken met titeren. Spartelen dokter.
Overal op en tussen klimmen, ze hadden het op de dweil voorzien. Legde de DA die weg en hadden ze hem 10 seconden later weer te pakken om hem groepsgewijs te vermoorden.
Gelukkig kregen we alleen maar complimenten dat ze zo open en vrij waren.

- dagmar88
- Zeer actief
Blijft een grappig filmpje. Charlie en naap waren ook zo ja. Als enige hond vond ik dat "niet zo leuk".Nanna schreef: Ik zou gillend gek van zo'n exemplaar worden terwijl één of andere africhter het kwijl uit de bek loopt

Die kleine was trouwens minstens net zo druk. Die liep om drie uur 's nachts nog rustig met pet flessen door de kamer te smijten en de vloer op te vreten.
Toch maar in de bench gestopt uiteindelijk, het werd echt te gek. Maar door z'n formaat heb je er weinig last van

Met wat gedwongen rustmomenten per dag is het nu een iets minder druk rothondje

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Precies... ik vind t heerlijk overigens zo'n mecheltje maar kan ze ook weleens achter t behang plakken hoorNanna schreef:Geef mij die Golden maar
Het ligt er toch helemaal aan wat je van de hond wilt. Als je een gezellige huismeut zoekt moet je niet Hieraan beginnen.
Ik zou gillend gek van zo'n exemplaar worden terwijl één of andere africhter het kwijl uit de bek loopt

- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Daar hoef je niet eens en mechelaar voor te hebben. Heb hier een vlinderhondje rondlopen dat ook makkelijk model zou kunnen staan voor zo'n filmpje. Titeren liet ie trouwens best goed toe, met wat hulp van de assistente om 'm in de houdgreep te nemenmalinois schreef:Precies... ik vind t heerlijk overigens zo'n mecheltje maar kan ze ook weleens achter t behang plakken hoorNanna schreef:Geef mij die Golden maar
Het ligt er toch helemaal aan wat je van de hond wilt. Als je een gezellige huismeut zoekt moet je niet Hieraan beginnen.
Ik zou gillend gek van zo'n exemplaar worden terwijl één of andere africhter het kwijl uit de bek loopt