Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Yep genen doen toch iets...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Yep genen doen toch iets...

Ongelezen bericht door malinois »

:mrgreen:

Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Yeufke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Yep genen doen toch iets...

Ongelezen bericht door Yeufke »

Haha, hoe die andere ook zo rustig blijft en kijkt.. :LOL:
Afbeelding
Polly 22 jan 2007 - 15 mei 2018 ❤️
Yessie 28 april 2010 -13 juli 2020
slaap zacht lieve meid
miriam
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door miriam »

Hahaa, leuk :D
Afbeelding
Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

:LOL:

xxxxxxxxxxxxxhhhhhhmmmmmmmmmm]]]]]] .. (dat was het commentaar van 1 van de poezebeesten die over m'n toetsenbord liep :F: )
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

misschien zie ik een ander filmpje hoor maar ik zie dat twee honden op een andere manier worden vast gehouden. In mijn ogen is dat alleen maar de aanleiding dat de één weg wil en de ander rustig blijft zitten.
Afbeelding
gevni havanezers
malinois
Zeer actief
Contacteer:

blacky schreef:misschien zie ik een ander filmpje hoor maar ik zie dat twee honden op een andere manier worden vast gehouden. In mijn ogen is dat alleen maar de aanleiding dat de één weg wil en de ander rustig blijft zitten.
Mwa je mag weleens proberen om mijn pup zo vsst te houden als die witte ;) dat lukt gewoonweg ook niet tenzij t slaapt
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

malinois schreef:Mwa je mag weleens proberen om mijn pup zo vsst te houden als die witte ;) dat lukt gewoonweg ook niet tenzij t slaapt
:schrik: Met die husky pups was het nog een hele opgave bloed te prikken met titeren. Spartelen dokter.
Overal op en tussen klimmen, ze hadden het op de dweil voorzien. Legde de DA die weg en hadden ze hem 10 seconden later weer te pakken om hem groepsgewijs te vermoorden.
:mrgreen: Gelukkig kregen we alleen maar complimenten dat ze zo open en vrij waren.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

dagmar88 schreef:
malinois schreef:Mwa je mag weleens proberen om mijn pup zo vsst te houden als die witte ;) dat lukt gewoonweg ook niet tenzij t slaapt
:schrik: Met die husky pups was het nog een hele opgave bloed te prikken met titeren. Spartelen dokter.
Overal op en tussen klimmen, ze hadden het op de dweil voorzien. Legde de DA die weg en hadden ze hem 10 seconden later weer te pakken om hem groepsgewijs te vermoorden.
:mrgreen: Gelukkig kregen we alleen maar complimenten dat ze zo open en vrij waren.
Dat mag ik ook nog binnenkort. Mn eigen pup en t zusje die bij een vriendin van me zit. T zweet staat me nu al op mn rug alleen met 2 van die pups...: mrgreen:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Nanna schreef: Ik zou gillend gek van zo'n exemplaar worden terwijl één of andere africhter het kwijl uit de bek loopt ;-)
Blijft een grappig filmpje. Charlie en naap waren ook zo ja. Als enige hond vond ik dat "niet zo leuk". :LOL: Jankend op de bank.
Die kleine was trouwens minstens net zo druk. Die liep om drie uur 's nachts nog rustig met pet flessen door de kamer te smijten en de vloer op te vreten.
Toch maar in de bench gestopt uiteindelijk, het werd echt te gek. Maar door z'n formaat heb je er weinig last van :tongue:
Met wat gedwongen rustmomenten per dag is het nu een iets minder druk rothondje :mrgreen:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Geef mij die Golden maar ;-)

Het ligt er toch helemaal aan wat je van de hond wilt. Als je een gezellige huismeut zoekt moet je niet Hieraan beginnen.
Ik zou gillend gek van zo'n exemplaar worden terwijl één of andere africhter het kwijl uit de bek loopt ;-)
Precies... ik vind t heerlijk overigens zo'n mecheltje maar kan ze ook weleens achter t behang plakken hoor ;)
Afbeelding
Tamara/Bayko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

malinois schreef:
Nanna schreef:Geef mij die Golden maar ;-)

Het ligt er toch helemaal aan wat je van de hond wilt. Als je een gezellige huismeut zoekt moet je niet Hieraan beginnen.
Ik zou gillend gek van zo'n exemplaar worden terwijl één of andere africhter het kwijl uit de bek loopt ;-)
Precies... ik vind t heerlijk overigens zo'n mecheltje maar kan ze ook weleens achter t behang plakken hoor ;)
Daar hoef je niet eens en mechelaar voor te hebben. Heb hier een vlinderhondje rondlopen dat ook makkelijk model zou kunnen staan voor zo'n filmpje. Titeren liet ie trouwens best goed toe, met wat hulp van de assistente om 'm in de houdgreep te nemen :engel:
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”