Ik snap er niks van dat ze alweer vijf is en vier jaar in mijn leven, maar het is echt zo

Moderator: moderatorteam
Ja, dit had ik destijds helemaal niet durven hopen. Maar als je haar nu dagelijks meemaakt, vergeet je heel snel wat voor hoopje ellende ze ooit was.Zamunda schreef:Ik blijf het bijzonder vinden hoe ze toch zo opgeknapt is destijds, ze komt echt van heel ver. Gefeliciteerd met dit geweldige meisje!
Ja dat snap ik, het ligt ook al heel ver achter haar natuurlijk en doet er niet meer toe in wezen: ze is gewoon heerlijk blije en bijzonder Amy (daar wil ik ook echt niets aan afdoen hoor!).DeDiana schreef:Dank je wel allemaal voor de felicitaties
Ja, dit had ik destijds helemaal niet durven hopen. Maar als je haar nu dagelijks meemaakt, vergeet je heel snel wat voor hoopje ellende ze ooit was.Zamunda schreef:Ik blijf het bijzonder vinden hoe ze toch zo opgeknapt is destijds, ze komt echt van heel ver. Gefeliciteerd met dit geweldige meisje!
Heerlijk!DeDiana schreef:Ja, ik denk dat ze eigenlijk een heel sterk hondje is, zowel fysiek als mentaal. Anders had ze het niet gered. Daar leek het toen misschien helemaal niet op, maar nu is ze zo krachtig, vitaal en energiek, en dat met zo'n slechte start in haar leven. Ze is gewoon een taaie met heel veel wil om te levenIk heb altijd heel sterk bij haar gevoeld dat zíj nog wel wilde, ook al voelde ze zich op dat moment zo slecht.