vanmorgen liepen Lana en ik heerlijk in ,,ons,, natuurgebied.
Lana lekker los, in de verste verte geen mens te bekennen, voor zo ver ik kon zien, al gauw een kilometertje of 2, er staat wel wat bossage langs het slingerpad.
halverwege onze ronde, hoor ik plotseling gehijg achter mij, kijk om en zie, een in mijn ogen uit de kluiten gewassen Jack, achteraf bleek
het om een duitse boeren terrier te gaan. hals band om en een geel hesje.
Lana en het hondje zien elkaar en hondje gaat erop af, maar als Lana een beetje te enthousiast kennis maakt, is het een gesneb en gesnauw uit het kleine mormel, Lana denkt oke gaan we zo spelen, en wil wel een robbertje ravotten, nee, nee, geen goed idee, en in een snelle actie en flits hijs ik het hondje bij haar hesje de lucht in en op de arm, hebbes,
Lana heel beteuterd voor mij zittend, zo van, he baas mijn speelgoedje, sorry meid, deze is een maatje te klein voor jou [lichamelijk dan, qua hart waren ze even groot] . doen we niet,

daar stond ik dan,

bingo, goede richting, bij elkaar aangekomen, mevr en meneer, helemaal blij en happy,

zelfs Lana [die zich van haar beste kant liet zien] kreeg een hand vol snoepjes,
eind goed al goed, en een ervaring rijker voor hen en mij.