Ik snap het heel goed, Froo is ook om op te vreten! Mila heeft dat effect ook op kinderen, vooral op meisjes. Zo zacht en fluffy, dat moet wel de liefste hond van de wereld zijn! Maar ik vertrouw Mila ook niet 100% met kinderen, dus ze mogen haar meestal ook niet aaien. Wel een balletje voor haar gooien of haar een trucje laten doen en dan een koekje geven. Dat vinden de meeste kinderen toch ook heel leuk. Het is ook moeilijk uit te leggen, want Mila is totaal niet angstig of gespannen en vindt kinderen leuk, maar kan nogal heftig reageren bij schrik en pijn en dat vind ik zelf met onvoorspelbare kinderen een iets te groot risico.Frootje schreef:Ach, ze mogen het ook niet hoor. Als Froo het niet leuk vindt dan houdt het natuurlijk op. Soms heb ik koekjes bij me en dan mogen ze een koekje geven, dat vindt Froo natuurlijk fantastisch, van wie het ook komt.Maar aaien liever niet. Maar ik vind het dan wel weer sneu als ze teleurgesteld zijn, misschien mogen ze geen hond van papa en mama!
Als ik Taartje bij me heb, schuif ik haar naar voren: 'Haar mag je wel aaien' - maar dat vinden veel kinderen dan toch een teleurstelling