Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Windhondenrennen Geldrop
Moderator: moderatorteam
-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: Windhondenrennen Geldrop
eigenlijk moe tje achter de finisch gaan liggen deden wij ook, geeft hele mooie plaatjes 
-
S@ndr@
- Zeer actief
lange afstanden zeker, dan moeten ze meer als eens rond... waarschijnlijk... jammer
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Echt schitterend, ik heb zo'n zwak voor windhonden 
Alle honden hebben trouwens een dubbel zweefmoment in rengalop. Dat is het verschil met een handgalopje.
Alle honden hebben trouwens een dubbel zweefmoment in rengalop. Dat is het verschil met een handgalopje.

- Galga's
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Galgo espanol, Silken windhound en Afghaanse windhond
- Aantal honden: 6
Baboushka (rood dek) en Benthe (blauw dek)
De 2 barzois. Schatten van hondjes. Lopen vaak in Lelystad.
Gave foto's Nana!
Enne, vreemd volk daar in Geldrop dan. Ik herken het totaal niet. In Lelystad zijn alleen maar leuke mensen. Toch S@ndr@?
Gave foto's Nana!
Enne, vreemd volk daar in Geldrop dan. Ik herken het totaal niet. In Lelystad zijn alleen maar leuke mensen. Toch S@ndr@?

-
S@ndr@
- Zeer actief
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Knap hoor dat je dat op foto vast kan leggen, heb je zo'n super camera die meerdere keren achter elkaar afdrukt?
Ik ben dus altijd steevast te laat, En dan heb ik een mooie foto van een zanderig stilleven, en is de hond al lang voorbij
Ik ben dus altijd steevast te laat, En dan heb ik een mooie foto van een zanderig stilleven, en is de hond al lang voorbij
- Galga's
- Zeer actief
Ik ken de meeste honden alleen bij hun roepnaam. Laatst waren er clubkampioenschappen en wat voor namen er toen omgeroepen werden...Nanna schreef:Dan heten ze anders dan op hun stamboom vermeld staat. Ik hoorde iets van luskaya of zo omgeroepen worden.

- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Dat idee heb ik dus ook altijd.Nanna schreef:Het is trouwens wel een bijzonder slag mensen dat ermee loopt
Ze zijn veelal van middelbare leeftijd; broodmager of moddervet. Roken als ketters en slepen de godganse dag met patat. En het praot zonder uitzondering plat.
Waarschijnlijk was Piet zijn vrouw wat afgevallen want er werd geschreeuwd van "hei Piet wasda met oe wijf? Hedde d'r gerolen?"![]()
Ik kan er wel om lachen hoor. Maar het idee om nou ook eens fijn met windhonden te gaan rennen zou ik er niet van krijgen
Het voelt niet heel welkom allemaal.om het te proberen.
En ik heb dus wel een hond die het helemaal geweldig vind.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
- Aantal honden: 1
Oh, mooi! Ik vind het prachtig om ze zo in actie te zien. Geen idee hoeveel lol ze eraan hebben, maar het is schitterend om naar te kijken.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Prachtig om te zien en mooi vastgelegd!
Die fanatieke bekkies bij de finish ook hoor, maar de echte snelheid zie je dan niet, en dat is natuurlijk wel waar het om gaat op de renbaan.
Maar dan is het wel jammer dat je ze niet in volle galop ziet, dat vind ik bij (wind)honden juist prachtig om te zienS@ndr@ schreef:eigenlijk moe tje achter de finisch gaan liggen deden wij ook, geeft hele mooie plaatjes
- Galga's
- Zeer actief
Kom een keer naar Lelystad. Daar lopen niet alleen windhonden, maar ook o.a. Duitse jachtterrier, Peruaanse naakthond, stafford, swiffer, herder. Aankomende zaterdag laatste baan training. Daarna winterstop. Iedereen is in principe welkom.Gimmick schreef:
Dat idee heb ik dus ook altijd.
Het voelt niet heel welkom allemaal.om het te proberen.
En ik heb dus wel een hond die het helemaal geweldig vind.
En ik ben een niet-rokende, geen patat-etende (hebben ze niet in de kantine), normaal-posturige, niet-plat-pratende, ergens ver onder-de-50 jaar mevrouw

-
S@ndr@
- Zeer actief
je kunt ze een heel eind tracken hoor, dus ook in volle snelheid...... maar ik vind de zandbak nu eenmaal t meeste spectackelDeDiana schreef:Prachtig om te zien en mooi vastgelegd!
Maar dan is het wel jammer dat je ze niet in volle galop ziet, dat vind ik bij (wind)honden juist prachtig om te zienS@ndr@ schreef:eigenlijk moe tje achter de finisch gaan liggen deden wij ook, geeft hele mooie plaatjesDie fanatieke bekkies bij de finish ook hoor, maar de echte snelheid zie je dan niet, en dat is natuurlijk wel waar het om gaat op de renbaan.
-
sjm
- Zeer actief
Ik vind het prachtig om een windhond van de zijkant te zien in actie idd. Dan zie je die prachtige lijven, spieren, snelheid en passie. Vind ik mooier dan een beeld bij de finish. Das ook leuk, maar de kracht in zo'n lichaam van de zijkant kan niet veel tegenop vind ik.