Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waarom ineens stalken?
Moderator: moderatorteam
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Waarom ineens stalken?
Sinds we Keetje hebben weet ze dat ze Dushi met rust moet laten. Dat doet ze eigenlijk ook altijd een Lizzie ook. Ik zie zelden interactie tussen Dushi en de andere twee dames. Dushi zoekt dat niet en de poedels ook niet met haar.
Maar sinds een paar dagen loopt Keetje constant om Dushi heen. Ze likt haar helemaal af en als Dushi ergens ligt gaat Keetje er vlak bij liggen en houdt haar als een havik in de gaten. Dushi heeft het volgens mij allemaal niet zo door en laat het maar gebeuren maar ik stuur Keetje op een gegeven moment wel weg. Wat zou dit zijn?
Maar sinds een paar dagen loopt Keetje constant om Dushi heen. Ze likt haar helemaal af en als Dushi ergens ligt gaat Keetje er vlak bij liggen en houdt haar als een havik in de gaten. Dushi heeft het volgens mij allemaal niet zo door en laat het maar gebeuren maar ik stuur Keetje op een gegeven moment wel weg. Wat zou dit zijn?
- Jackira
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Waarom ineens stalken?
Heeft Dushi ergens een ontsteking?
- Miezemuis
- Zeer actief
Ze heeft wel een wrat, ik dacht eerst dat het dat was omdat die idd gelikt wordt, maar ze wordt echt van top tot teen gewassen. En de wrat heeft ze al jaren.
- Jackira
- Zeer actief

- Miezemuis
- Zeer actief
Hmmm hahaha ze is wel loops. Dag 17 nu. Zou dat het zijn? O wat erg dat ik daar niet eens aan gedacht had... Ik wist el dat honden dan wel eens een knuffel adopteerde, maar je demente oude huisgenoot had ik niet echt bedacht.Jackira schreef:Schijnzwanger?
- Jackira
- Zeer actief
Miezemuis schreef:Hmmm hahaha ze is wel loops. Dag 17 nu. Zou dat het zijn? O wat erg dat ik daar niet eens aan gedacht had... Ik wist el dat honden dan wel eens een knuffel adopteerde, maar je demente oude huisgenoot had ik niet echt bedacht.Jackira schreef:Schijnzwanger?

- Jackira
- Zeer actief
Of ze is nu in de vruchtbare periode en uit op een dekking. 

- Miezemuis
- Zeer actief
Ze laat Lizzie verder helemaal met rust en ons ook. Het zou kunnen hoor. Een paar dagen geleden ( dag of 4) ging ze staan en ook heel erg piepen naar andere honden op straat. Nu is dat gelukkig alweer wat minder.Jackira schreef:Of ze is nu in de vruchtbare periode en uit op een dekking.
Het zal inderdaad met de loopsheid te maken hebben.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Nou, als hier Mila of Taartje loops is, vinden ze dat allebei ook reuze interessant en dan zijn ze ook constant met elkaar bezig, echt op het obsessieve af. Dus dat zou er best eens mee te maken kunnen hebben.
Maar een eventueel gezondheidsprobleem van Dushi misschien ook, waardoor ze bijvoorbeeld anders ruikt opeens.
Maar een eventueel gezondheidsprobleem van Dushi misschien ook, waardoor ze bijvoorbeeld anders ruikt opeens.
- Miezemuis
- Zeer actief
Dushi is bijna 16 dus ook dat zou me niet verbazen. Al zijn mijn dames niet echt van het zorgzame type.DeDiana schreef:Nou, als hier Mila of Taartje loops is, vinden ze dat allebei ook reuze interessant en dan zijn ze ook constant met elkaar bezig, echt op het obsessieve af. Dus dat zou er best eens mee te maken kunnen hebben.
- Miezemuis
- Zeer actief
Dushi is bijna 16 dus ook dat zou me niet verbazen. Al zijn mijn dames niet echt van het zorgzame type.DeDiana schreef:Nou, als hier Mila of Taartje loops is, vinden ze dat allebei ook reuze interessant en dan zijn ze ook constant met elkaar bezig, echt op het obsessieve af. Dus dat zou er best eens mee te maken kunnen hebben.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Het zou me niets verbazen hoorMiezemuis schreef:Ze laat Lizzie verder helemaal met rust en ons ook. Het zou kunnen hoor. Een paar dagen geleden ( dag of 4) ging ze staan en ook heel erg piepen naar andere honden op straat. Nu is dat gelukkig alweer wat minder.Jackira schreef:Of ze is nu in de vruchtbare periode en uit op een dekking.
Het zal inderdaad met de loopsheid te maken hebben.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Ik denk ook loopsheid.
Lily ging eens staan voor een chihuahuapup, een teefje
Niet geschoten is altijd mis...
Lily ging eens staan voor een chihuahuapup, een teefje

Niet geschoten is altijd mis...
Ik vind het geen loopsheidsgedrag. Tenminste, hier in huis manifesteert dat niet op die manier. Hier wordt er aan de vulva gelebberd of gaat Sofi voor Izzy staan, maar meer lijfelijk contact zoals jij beschrijft, herken ik niet. Ik zou eerder denken dat er iets met Dushi aan de hand is. Maar ik duim voor je dat het toch de loopsheid is.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Ik herken het ook als loopsheid. Kiwi gaat dan Mayke ook afblokken, bij haar liggen, op dr hoofd zitten, achterna lopen. Super irritant, volgens Mayke. Als die het eindelijk eens zat is en er wat van zegt, is er soms ook (kort) ruzie want Kiwi claimt Mayke en accepteert geen weerwoord
Dan bonjour ik haar naar buiten. Doei, ga de heggenmussen maar stalken.

Dan bonjour ik haar naar buiten. Doei, ga de heggenmussen maar stalken.

- Miezemuis
- Zeer actief
Het was inderdaad toch Dushi. Zee was vanmorgen doodziek. Ze heeft nu metacam maar ik denk dat we har motregen laten gaan. De dierenarts wilde een longfoto maken maar ik wil dat niet meer. Jammer alleen dat de da mij toch weer omgepraat heeft om metacam te geven. Dushi ligt hier hartstikke zielig te zijn.Sandra&co schreef:Ik vind het geen loopsheidsgedrag. Tenminste, hier in huis manifesteert dat niet op die manier. Hier wordt er aan de vulva gelebberd of gaat Sofi voor Izzy staan, maar meer lijfelijk contact zoals jij beschrijft, herken ik niet. Ik zou eerder denken dat er iets met Dushi aan de hand is. Maar ik duim voor je dat het toch de loopsheid is.
- Miezemuis
- Zeer actief
Het was inderdaad toch Dushi. Zee was vanmorgen doodziek. Ze heeft nu metacam maar ik denk dat we har motregen laten gaan. De dierenarts wilde een longfoto maken maar ik wil dat niet meer. Jammer alleen dat de da mij toch weer omgepraat heeft om metacam te geven. Dushi ligt hier hartstikke zielig te zijn.Sandra&co schreef:Ik vind het geen loopsheidsgedrag. Tenminste, hier in huis manifesteert dat niet op die manier. Hier wordt er aan de vulva gelebberd of gaat Sofi voor Izzy staan, maar meer lijfelijk contact zoals jij beschrijft, herken ik niet. Ik zou eerder denken dat er iets met Dushi aan de hand is. Maar ik duim voor je dat het toch de loopsheid is.
Ik las het al ja, vreselijkMiezemuis schreef: Het was inderdaad toch Dushi. Zee was vanmorgen doodziek. Ze heeft nu metacam maar ik denk dat we har motregen laten gaan. De dierenarts wilde een longfoto maken maar ik wil dat niet meer. Jammer alleen dat de da mij toch weer omgepraat heeft om metacam te geven. Dushi ligt hier hartstikke zielig te zijn.