Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nieuw op het forum... En nu?
Moderator: moderatorteam
Nieuw op het forum... En nu?
Geachten,
Ik heb mij voorgesteld, maar kan niet deelnemen aan de topics, of zelf een topic starten. Hoe ga ik nu te werk? Ik neem deel via de app tapatalk.
Groetjes,
Sebastian
Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Ik heb mij voorgesteld, maar kan niet deelnemen aan de topics, of zelf een topic starten. Hoe ga ik nu te werk? Ik neem deel via de app tapatalk.
Groetjes,
Sebastian
Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Re: Nieuw op het forum... En nu?
Als je je voorgesteld hebt dan moet een mod je autoriseren voor het forum. Dat kan een paar uur duren.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik zie dat je je 26 minuten geleden hebt voorgesteld, dus je moet nog een beetje geduld hebbensebastianroga schreef:Geachten,
Ik heb mij voorgesteld, maar kan niet deelnemen aan de topics, of zelf een topic starten. Hoe ga ik nu te werk?

Oh en ondertussen alvast een paar foto's van je Vizslapup posten, dat helpt het proces versnellen.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Hé? Hoe weet jij nou dat hij een Vizslapup heeftZamunda schreef:Ik zie dat je je 26 minuten geleden hebt voorgesteld, dus je moet nog een beetje geduld hebbensebastianroga schreef:Geachten,
Ik heb mij voorgesteld, maar kan niet deelnemen aan de topics, of zelf een topic starten. Hoe ga ik nu te werk?. Heb je je wel al aangemeld bij de groep vaste gebruikers, in je profiel?
Oh en ondertussen alvast een paar foto's van je Vizslapup posten, dat helpt het proces versnellen.

Welkom Sebastian

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
En jij maar schreeuwen over je klompvoet.mosquito1980 schreef: Geduld is een schone zaak

- mosquito1980
- Zeer actief
2 weeks down ... 4 to gobram en thijs schreef:En jij maar schreeuwen over je klompvoet.mosquito1980 schreef: Geduld is een schone zaak

- mosquito1980
- Zeer actief
2 weeks down ... 4 to gobram en thijs schreef:En jij maar schreeuwen over je klompvoet.mosquito1980 schreef: Geduld is een schone zaak

- Zamunda
- Zeer actief
Omdat TS ook een voorsteltopic heeft, beetje op blijven letten hè met je manke pootmosquito1980 schreef:Hé? Hoe weet jij nou dat hij een Vizslapup heeftZamunda schreef:Ik zie dat je je 26 minuten geleden hebt voorgesteld, dus je moet nog een beetje geduld hebbensebastianroga schreef:Geachten,
Ik heb mij voorgesteld, maar kan niet deelnemen aan de topics, of zelf een topic starten. Hoe ga ik nu te werk?. Heb je je wel al aangemeld bij de groep vaste gebruikers, in je profiel?
Oh en ondertussen alvast een paar foto's van je Vizslapup posten, dat helpt het proces versnellen.er staat in z'n profiel dat hij geen hond heeft
![]()
Welkom SebastianGeduld is een schone zaak

- bram en thijs
- Zeer actief
Maar ondertussen wel dubbel op de toetsen stampenZamunda schreef:Omdat TS ook een voorsteltopic heeft, beetje op blijven letten hè met je manke poot.

- mosquito1980
- Zeer actief
Ja, ik zag het topicZamunda schreef:Omdat TS ook een voorsteltopic heeft, beetje op blijven letten hè met je manke pootmosquito1980 schreef:Hé? Hoe weet jij nou dat hij een Vizslapup heeftZamunda schreef:Ik zie dat je je 26 minuten geleden hebt voorgesteld, dus je moet nog een beetje geduld hebbensebastianroga schreef:Geachten,
Oh en ondertussen alvast een paar foto's van je Vizslapup posten, dat helpt het proces versnellen.er staat in z'n profiel dat hij geen hond heeft
![]()
.

- mosquito1980
- Zeer actief
Ja, ik zag het topicZamunda schreef:Omdat TS ook een voorsteltopic heeft, beetje op blijven letten hè met je manke pootmosquito1980 schreef:Hé? Hoe weet jij nou dat hij een Vizslapup heeftZamunda schreef:Ik zie dat je je 26 minuten geleden hebt voorgesteld, dus je moet nog een beetje geduld hebbensebastianroga schreef:Geachten,
![]()
.

- bram en thijs
- Zeer actief
Wat zeg ik nou netbram en thijs schreef:Maar ondertussen wel dubbel op de toetsen stampenZamunda schreef:Omdat TS ook een voorsteltopic heeft, beetje op blijven letten hè met je manke poot.

- mosquito1980
- Zeer actief
Tja, 'k zie het... mijn Internet fliptbram en thijs schreef:Wat zeg ik nou netbram en thijs schreef:Maar ondertussen wel dubbel op de toetsen stampenZamunda schreef:Omdat TS ook een voorsteltopic heeft, beetje op blijven letten hè met je manke poot.

Ik ga naar bed, welterusten

- Zamunda
- Zeer actief
Daar word je toch niet goed vanbram en thijs schreef:Maar ondertussen wel dubbel op de toetsen stampenZamunda schreef:Omdat TS ook een voorsteltopic heeft, beetje op blijven letten hè met je manke poot.

- bram en thijs
- Zeer actief
Slaap lekker. Watje.mosquito1980 schreef: Ik ga naar bed, welterusten