Tibetaanse spaniel.Nanna schreef:Vraag me niet met wat![]()
Grappig hondje
Moderator: moderatorteam
Tibetaanse spaniel.Nanna schreef:Vraag me niet met wat![]()
Moest ik ook meteen aan denken.dagmar88 schreef:Tibetaanse spaniel.Nanna schreef:Vraag me niet met wat![]()
Grappig hondje

Mizzsylver schreef:vast een kruising met zon kutkooiker

Ik vind de snuit anders behoorlijk plat. Plus de uitstaande voetjes de lange rug en de pekineesjes staart en de pekinezen oren en ogen maken het voor mij gewoon een halve pekineesbouvierpoedel schreef:Cavelier x Peek geeft echt geen snuiten zoals bij dit hondje, die zijn dan plat.

Dat weet ik maar ik ken geen enkele showpeek en alleen die broodfoktypes.Nanna schreef:Lijkt meer een tibby of een soort van broodfokpeek.laeken schreef:Niet elk pekineesje is een showhondje. Als ik naar dit pekineesje kijk en zo ken ik ze ook zie ik precies het hondje uit de openingspost x cavalier.
Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Op de show wordt dit niet gezocht hoor. Daar ben je pas een goede peek als je er zo uitziet![]()

Dat vind ik altijd wel leuk aan kruisingen, dat het vaak ergens op lijkt, maar het dan toch niet isNanna schreef:Je zou het denken maar ik verwacht het niet. In de broodfok hebben ze er geen handje van om (dure) rashondjes te gebruiken. Het zal er allemaal gerust van afgeleid zijn hoor.tibbie schreef:Denk ook aan tibetaanse spaniel x Cavalier, misschien ook omdat ie van mij zo ontzettend eigenzinnig is. En dat koppie hé.
Alhoewel ik dat ook niet weet, en de baas van Josje ook niet. Voor hetzelfde geld is een xKooiker maal xTeckel