Gisteren hadden we bij ons een meeting van het nest van Koda. Op één na waren alle broers en zusjes aanwezig, elf stuks! Daarnaast waren ook mams en de andere honden van de fokster er. Ondanks het slechte weer hadden we een hartstikke leuke middag. Jan had de patytent opgezet zodat er voor iedereen plek was om droog te zitten. De catering bestond onder andere uit rijkelijk belegde broodjes met burgers van de bbq en eind van de middag maaltijdsoep uit de Dutch Oven. Het was zo gaaf om al die pups een paar maanden later weer terug te zien. Op de foto's valt het niet zo op, maar ik vond dat er toch behoorlijke verschillen waren in uiterlijk tussen de pups.
Overigens vond Koda er niet zoveel aan, al die indringers op 'zijn' terrein. Het eerste half uur heeft hij onder de picknicktafel gelegen terwijl de rest druk aan het spelen was. Tijdens de wandeling kwam hij wel wat los maar hij bleef toch vooral spelen met Digger. Later zocht hij wel meer contact met zijn ravottende broers en zussen, maar het bleef mondjesmaat.
De foto's zijn niet van mij, maar van de fokster (met toestemming). Helaas had ik zelf geen tijd (en rust) om te fotograferen.
Dolle pret!
IMG_3418Koda onder de picknicktafel
IMG_3422Deze drie zijn geen nestgenoten. Van de middelste en rechtse hond hoopt de fokster volgend jaar een nest te krijgen. De foto is door mijn dochter gemaakt.
42380598_2019778218072618_2884998836315488256_oVoorzichtige toenadering.. Koda is overigens te herkennen aan het kleine donker-oranje strikje aan zijn halsband.
IMG_3881De paarden vonden het reuze interessant!
IMG_3775
IMG_3352Klein rondje door het bos
IMG_3655
IMG_3771Ook Noa vond het fantastisch, ze heeft er gelijk weer een hoop fans bij.
IMG_3540
IMG_3522Ik heb natuurlijk wel de knapste!!
IMG_3593
IMG_3587
IMG_3477