Gelukkig had hij te weinig tijd om die Curver bakken open te maken.
Rotbeest..

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Proest. Hahahahaha.Miezemuis schreef:Lizzie heeft ooit alle verjaardagsboodschappen voor mijn dochters verjaardag uitgepakt. Lizzie wilde vroeger altijd jatten voor de kick, niet om het op te eten. Dus ik vond 8 versnipperde zaken chips. 5 uitgepakte stokbroden. 4 opengebroken bakjes kruidenboter. Overal nootjes en salades. Weet je nog dat ik zei dat Lizzie niks at?
Nou ik heb ook nog Dushi. Die weegt 5 kilo. En heeft alle bakjes kruidenboter uitgelikt, behoorlijk wat chips gegeten en al het andere ook. Ze was tonnetje rond en heeft enorme racekak gehad. Echt tegen de muren omhoog. Kutbeesten.
Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met TapatalkMiezemuis schreef:Lizzie heeft ooit alle verjaardagsboodschappen voor mijn dochters verjaardag uitgepakt. Lizzie wilde vroeger altijd jatten voor de kick, niet om het op te eten. Dus ik vond 8 versnipperde zaken chips. 5 uitgepakte stokbroden. 4 opengebroken bakjes kruidenboter. Overal nootjes en salades. Weet je nog dat ik zei dat Lizzie niks at?
Nou ik heb ook nog Dushi. Die weegt 5 kilo. En heeft alle bakjes kruidenboter uitgelikt, behoorlijk wat chips gegeten en al het andere ook. Ze was tonnetje rond en heeft enorme racekak gehad. Echt tegen de muren omhoog. Kutbeesten.
OMGMiezemuis schreef:Lizzie heeft ooit alle verjaardagsboodschappen voor mijn dochters verjaardag uitgepakt. Lizzie wilde vroeger altijd jatten voor de kick, niet om het op te eten. Dus ik vond 8 versnipperde zaken chips. 5 uitgepakte stokbroden. 4 opengebroken bakjes kruidenboter. Overal nootjes en salades. Weet je nog dat ik zei dat Lizzie niks at?